• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 25 خرداد 1401
کد مطلب : 163298
+
-

امیدوارم از پرسپولیس به اروپا بروم

محمدمهدی احمدی، مدافع-هافبک جوانی که تازه به پرسپولیس پیوسته از علی کریمی به‌عنوان الگوی فوتبالی‌اش یاد می‌کند

گفت و گو
امیدوارم از پرسپولیس به اروپا بروم

امیرحسین اعظمی 

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش از یک خرید جدید رونمایی کرد؛ محمدمهدی احمدی وینگر نفت مسجدسلیمان. این بازیکن فصل گذشته جزو نفرات تأثیرگذار تیمش بود و حتی با تیم المپیک هم در بازی‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد. احمدی در مورد پیوستن به پرسپولیس به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

   از اینکه به پرسپولیس پیوستی چه احساسی داری؟
واقعا احساس فوق‌العاده‌ای دارم و نمی‌توانم این احساس را توصیف کنم. پرسپولیس در آسیا یک تیم بزرگ و شناخته‌شده است و آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن این تیم را بر تن کند. من از بچگی آرزو داشتم در پرسپولیس بازی کنم.

   یعنی واقعا طرفدار پرسپولیس بودی یا حالا که به این تیم آمدی، این حرف را می‌زنی؟
همه می‌دانند من از بچگی پرسپولیسی بودم و حرفی که زدم واقعیت دارد.

   وقتی متوجه شدی پرسپولیس تو را می‌خواهد چه احساسی داشتی؟
خیلی حس خوبی بود که نمی‌دانم چطور توصیفش کنم. من با نظر مستقیم آقایحیی به پرسپولیس آمدم و خیلی خوشحالم که در لیست مورد نظر این مربی قرار داشتم.

   پست اصلی تو دفاع چپ است یا وینگر چپ؟
من در هر دو پست بازی می‌کنم. اتفاقا در لیگ مقابل پرسپولیس به‌عنوان وینگر بازی کردم و یک پاس گل هم دادم. در آخرین بازی تیم امید هم در نیمه اول هافبک چپ بودم و در نیمه دوم به‌عنوان دفاع چپ بازی کردم.

   فکر می‌کنی بتوانی از این موقعیت خوبی که به‌دست آوردی استفاده کنی؟
می‌دانم که در موقعیت حساسی قرار گرفته‌ام و باید از این فرصت برای پیشرفت خودم استفاده کنم. هدفم درخشش در پرسپولیس است تا بتوانم از این تیم به فوتبال اروپا بروم و لژیونر شوم.

   در بین هم‌پستی‌هایت، سبک بازی کدام بازیکن را می‌پسندی؟
خب، من از اول هافبک بودم و بعد دفاع چپ شدم. بازیکن مورد علاقه‌ام در بین فوتبالیست‌های ایرانی علی کریمی بود و در بین خارجی‌ها هم مسی و برناردو سیلوا را دوست دارم.

   پرسپولیس در لیگ فصل بعد قهرمان می‌شود؟
تمام هدف بازیکنان و کادر فنی همین است. امیدوارم من هم قهرمانی با پرسپولیس را تجربه کنم.

   در مورد ناکامی تیم المپیک چه صحبتی داری؟
بازیکنان و کادر فنی هر چه در توان داشتند به‌کار گرفتند و نمی‌توان از آنها انتقاد کرد. ما واقعا از لحاظ برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه مشکل داشتیم و از طرفی آقای مهدوی‌کیا هم از نفراتی استفاده کرد که بتوانند از لحاظ سنی شرایط حضور در المپیک را داشته باشند. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم به المپیک برسیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید