• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159952
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qxgqD
+
-

3 قدم آخر

میلان برای قهرمانی 7امتیاز می‌خواهد

3 قدم آخر

کام‌بک رؤیایی اینترمیلان مقابل امپولی و تبدیل شکست 2بر صفر به پیروزی 4بر 2فشار را به میلان افزایش داد. حالا اینتر با یک‌بازی بیشتر، یک‌امتیاز بیش از میلان دارد. همه بازی‌های باقی‌مانده آث‌میلان سخت است ازجمله بازی ساعت 23:15امشب در زمین هلاس ورونای غول‌کش و سختکوش. 2 بازی بعدی میلان هم سخت است؛ تقابل با آتالانتا و ساسولو. اینتر در هفته‌های پیش‌رو با کالیاری و سامپدوریا بازی می‌کند که به‌مراتب برنامه ساده‌تری است. میلان برای کسب عنوان قهرمانی به 2‌برد و یک‌تساوی نیاز دارد تا به نتایج اینتر وابسته نباشد. درصورت تساوی امتیازات، این میلان است که با برتری نسبت به اینتر در دیدارهای رودررو قهرمان می‌شود.‌‌
  میلان با کسب 40‌امتیاز، بهترین عملکرد را در جدول بازی‌های خارج از خانه این فصل سری‌آ داشته است. پس از میلانی‌ها ناپولی 37‌امتیاز جمع کرده و روی پله دوم ایستاده است. آتالانتا و اینتر هم با 36‌امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
  در یک ربع پایانی مسابقات این فصل، میلان 17‌گل در سری آ به ثمر رسانده است؛ 17‌گل از 61‌گل و 27.8درصد از کل گل‌های این تیم در لیگ.
  میلان در 8‌بازی اخیر سری‌آ تنها 8‌گل زده است. با این حال روسونری 20‌امتیاز از 24‌امتیاز ممکن را به‌دست آورده است.‌‌
  آخرین گلی که میلان دریافت کرد در بازی با اودینزه بود که با نتیجه تساوی در سن‌سیرو تمام شد. گل اودینزه در 25 فوریه هند بود.
  مایک مانیان تاکنون در این فصل در سری آ 15‌کلین شیت داشته و چند بازی هم به‌دلیل مصدومیت از دست داده. او فصل پیش لیل را در لیگ فرانسه بالاتر از پاری‌سن‌ژرمن ثروتمند و پرستاره قهرمان کرده بود.
  داور بازی امشب میلان برای این تیم نحس است. دنیله دووری در فصل جاری 3‌بازی میلان را قضاوت کرده، اما روسونری در هیچ‌یک از آنها پیروز نشده؛ یوونتوس- میلان (1:1)، میلان- اینتر (1:1) و تورینو- میلان (0:0).
  هاکان اکنون سومین بازیکن اینتر است که در 15‌فصل اخیر در یک فصل سری‌آ بیشتر از 11پاس گل داشته است، پس از مایکون در فصل 10-2009و روملو لوکاکو در فصل 21-2020.
  اینتر در این فصل 22‌امتیاز را درحالی‌که ابتدا از حریفش عقب افتاده، کسب کرده؛ نراتزوری در کنار پاریس و هوفنهایم بهترین عملکرد را از این حیث در ۵‌لیگ معتبر اروپایی دارد.
  در فاصله 2‌هفته تا پایان لیگ، یوونتوس با پذیرفتن شکست 2بر یک برابر جنوا، هم به ماندن این تیم در سری‌آ کمک کرد و هم خودش از گردونه رقابت بر سر قهرمانی خارج شد اما سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم قطعی است.
  پائولو دیبالا که شنیده می‌شود فصل آینده به اینتر خواهد رفت، در این بازی به رکورد گلزنی روبرتو باجو در یوونتوس و در رتبه دهم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه رسید؛ ۲۹۰‌بازی، ۱۱۵‌‌گل و ۴۸‌پاس گل. دل‌پیرو با 290گل در صدر قرار دارد.
  در سری‌بی هم خبرهایی هست. لچه پس از ۳‌سال و کرمونزه پس از ۲۶‌سال به سری‌آ برگشتند. لچه با پیروزی یک بر صفر مقابل پوردنونه عنوان قهرمانی سری‌بی را کسب کرد و مونتزا شکست غیرمنتظره‌ای مقابل پروجا متحمل شد و به همین دلیل رده دوم را به کرمونزه تقدیم کرد که موفق شده بود کوکو را ببرد. مونتزا برای سهمیه سوم صعود به سری‌آ باید با پیزا، برشا، آسکولی، بنونتو و پروجا دیدارهای پلی‌آف را برگزار کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :