• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 11 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159681
+
-

نکته بازی/ چشم امیرخان!

ببینید سطح درگیری‌های رخ داده در حاشیه فینال جام حذفی بین نساجی و آلومینیوم چطور بوده که امیر قلعه‌نویی دو طرف را به خویشتن‌داری دعوت کرده است! سرمربی گل‌گهر از طرفین درگیری خواسته آرام باشند و کنترل‌شان را از دست ندهند.  در این دقایق باشکوه، یاد همه خویشتن‌داری‌های خود امیرخان می‌افتیم؛ زمانی که در مقابل شعار ده‌ها هزار نفر در ورزشگاه آزادی دستش را به سینه می‌کوبید، زمانی که در اعتراض به تصمیمات داور تا وسط زمین پیش می‌رفت، زمانی که فصل گذشته در تونل ورزشگاه آزادی آن جمله تاریخی را علیه داور بازی سپاهان و استقلال به زبان آورد. همین حالا هم آقای قلعه‌نویی با خویشتن‌داری تمام هر هفته مشغول مصاحبه در مورد کسر 7امتیاز کذایی از گل‌گهر است!

شبیه منوچهر در ایران نداشتیم؟
پرسپولیس در ادامه روند عجیب و غریبش بازی دوستانه با نیروی زمینی را هم 2 بر یک باخت. این بار رسانه رسمی باشگاه هم اطلاعات خاصی در مورد شکست برابر حریف دسته دومی منتشر نکرده تا هر آنچه باقی می‌ماند، محدود به شایعات غیررسمی شود. در همین راستا گفته می‌شود یکی از گل‌های نیروی زمینی روی تعلل منوچهر صفروف، مدافع راست تاجیکستانی سرخپوشان به ثبت رسیده است. گویا منوچهر جا مانده و بازیکن حریف هم در موقعیت تک به تک با حامد لک دروازه را باز کرده است. صفروف از همان ابتدا خیلی خوب نشان نداد و به سرعت نیمکت‌نشین شد. گویا نمایش چند دقیقه‌ای او برابر آلومینیوم هم با انتقادات سایر بازیکنان همراه شده است. پرسش اینجاست؛ آیا در ایران فوتبالیستی در سطح منوچهر نداشتیم که حتما باید از خارج می‌آوردیم؟

پرسپولیسی‌ها هم همین آرزو را می‌کنند
مهدی شیری زمان بازی در پرسپولیس مدام سوژه شبکه‌های اجتماعی می‌شد. بسیاری از هواداران از نمایش‌های این بازیکن راضی نبودند و مخصوصا اشتباه بزرگ او که منجر به اعلام خطای پنالتی علیه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد، کار را برای شیری سخت‌تر کرد. نهایتا این بازیکن بین 2 نیم‌فصل امسال از پرسپولیس جدا شد و به فولاد خوزستان پیوست. شیری در این تیم عملکرد بهتری داشته و به تازگی هم همراه با سرخپوشان اهوازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالا رفت. او حالا در واکنش به این مسئله گفته: «خدا را شکر می‌کنم فولاد را سر راهم قرار داد.» احتمالا پرسپولیسی‌ها هم حسرت می‌خورند که چرا فولاد زودتر سر راه شیری قرار نگرفت؛ وگرنه شاید آنها امروز یک قهرمانی آسیا داشتند!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید