• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 23 فروردین 1401
کد مطلب : 157933
+
-

آیت‌الله فیض به لقاء‌الله پیوست

آیت‌الله محمد فیض سرابی، نماینده آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، پس از یک دوره بیماری، صبح دیروز در‌ ۹۴سالگی دعوت حق را لبیک گفت. به‌گزارش ایرنا، آیت‌الله فیض در شهریورماه۱۳۰۷، در «زرنق» از توابع سراب در خانواده‌ای متدین به‌دنیا آمد. آن مرحوم از شاگردان حضرت امام(ره) و از استادان حوزه علمیه قم بود و ریاست شعب مختلف دیوان عالی کشور، عضویت در هیأت نظارت بر اجرای
فرمان امام‌(ره) در استان آذربایجان شرقی، عضویت در هیأت نظارت بر احکام صادره دادگاه‌های انقلاب در سال ۱۳۵۹ و ریاست شعبه حل اختلاف 3نفره دیوان عالی کشور و رئیس شعبه ۸ دادگاه عالی انقلاب در قم را نیز برعهده داشته‌‌است.

   تلاش برای اخلال در روابط تهران - کابل 
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل با بیان اینکه بدرفتاری با مهاجران افغانستان سیاست جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: هدف از این اقدام‌ها مختل کردن روابط کابل و تهران است. 
به‌گزارش ایرنا، بهادر امینیان در گفت‌وگو با «طلوع‌نیوز» این کشور گفت: فیلم‌ها و شایعات آزار و اذیت مهاجران افغان در ایران زیرنظر گروهک تروریستی منافقان منتشر می‌شود. افرادی وابسته به این سازمان، به‌گونه‌ای سیستماتیک سرگرم تولید اینگونه ویدئوها هستند. هدف از این اقدام‌ها مختل کردن روابط کابل و تهران است. وی بر آشتی ملی در افغانستان تأکید کرد و گفت: با این کار جلو مهاجرت‌های گسترده گرفته می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید