• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 22 فروردین 1401
کد مطلب : 157772
+
-

عدد خبر/6 قطعه

آزادراه شیراز- اصفهان به‌عنوان یک پروژه آزادراهی در دست ساخت در کشور، علاوه بر نقش و تأثیری که در کاهش زمان سفر دارد، به کاهش سوانح جاده‌ای و تصادفات رانندگی نیز کمک بسیاری می‌کند. به گزارش ایرنا، با توجه به تزریق اعتبار به آزادراه شیراز - اصفهان امسال شاهد بهره‌برداری از قطعات یک تا ۶ این پروژه خواهیم بود.

20 میلیون
استاندار مازندران از سفر ۲۰میلیون مسافر و گردشگر در ایام نوروز به استان خبر داد و گفت: در این مدت تلاش کردیم ‌میزبان خوبی برای مسافران باشیم. به گزارش تسنیم، سیدمحمود حسینی‌پور افزود: با تعامل مناسب اداره‌هایی مانند گردشگری، راهداری، اورژانس  و هلال‌احمر خدمات خوب و ارزشمندی به مسافران و گردشگران ارائه شد. او از ‌ اعضای ستاد سفر برای میزبانی خوب از مسافران تشکر کرد.‌

400 واحد
تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری برای ساخت 400واحد مسکن ویژه خانواده‌های نیازمند امضا شد. به گزارش فارس، براساس این تفاهمنامه ۴۰۰واحد مسکونی در روستاهای استان با اولویت مناطق محروم ساخته و تحویل مددجویان فاقد مسکن و دارای شرایط می‌شود. سال گذشته با مشارکت بسیج سازندگی ۲۸۳واحد مسکن روستایی ویژه مددجویان تحویل داده شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید