• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 21 فروردین 1401
کد مطلب : 157617
+
-

آماربازی

06
شاید باور نکنید اما این آقای شرزود تمیروف که بعد از 3بار حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس هنوز نتوانسته گلی برای این تیم بزند، در هفته گذشته رکورددار شوت به سمت دروازه بوده است. تمیروف در بازی با هوادار 6بار به سمت دروازه حریف ضربه زد که نیمی از ضربات او داخل چارچوب بودند اما هیچ‌یک از آنها تبدیل به گل نشدند. رضا اسدی هم در این مسابقه آمار بالایی داشت و 4شوت زد که 3ضربه او داخل چارچوب بود. تمیروف در 4مسابقه‌ای که برای پرسپولیس به زمین رفته در مجموع 19شوت زده که فقط 6شوت او داخل چارچوب بوده است. شرزود هنوز گل نزده و هنوز یک دریبل موفق هم نداشته است.

19
اگر در بین بازیکنان، تمیروف رکورددار شوتزنی در هفته بیست‌وچهارم بود در جمع تیم‌های لیگ برتر نیز گل‌گهر و صنعت‌نفت با 19شوت رکورددار بودند. جالب اینکه صنعت‌نفت با وجود زدن 19شوت تن به باخت خانگی داد و گل‌گهر هم در زمین خودش مقابل شهرخودرو 3-3متوقف شد. اما رکورددار شوت داخل چارچوب در این هفته سپاهان و پرسپولیس بودند که هر کدام 9ضربه داخل چارچوب داشتند. 9ضربه سپاهان پرگل‌ترین برد این هفته را برای آنها به ارمغان آورد اما 9ضربه پرسپولیس هیچ حاصلی نداشت و این تیم بدون گل متوقف شد. جالب‌ اینکه بیشترین امید گل را هم تیمی خلق کرد که هیچ گلی نزد و بازی‌اش را باخت! مس رفسنجان در تبریز به امید گل 2.05مقابل تراکتور رسید اما یک بر صفر شکست خورد.

63
بیشترین مالکیت توپ و بالاترین تعداد پاس را در هفته24لیگ برتر، تیم گل‌گهر داشت که از این لحاظ کاملا بر حریفش مسلط بود. گل‌گهر در میزبانی از تیم آخر جدول غافلگیر شد و ابتدا 2بر صفر عقب افتاد. به همین دلیل تلاش شاگردان قلعه‌نویی برای تغییر نتیجه باعث شد آنها به 63درصد مالکیت توپ و 571پاس برسند که بالاترین رکورد این هفته بود. بیشترین پاس کلیدی را هم ستاره همین تیم گل‌گهر داد که با 10پاس کلیدی در این بازی به آماری دورقمی دست یافت. سعید صادقی همچنین با 4دریبل موفق به همراه سجاد شهباززاده از سپاهان تکنیکی‌ترین بازیکن این هفته هم بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید