• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 21 فروردین 1401
کد مطلب : 157611
+
-

3کوه انگیزه

چهره‌های ویژه پرسپولیس در جام حذفی چه کسانی هستند؟

مسابقه پرسپولیس و آلومینیوم اراک که قرار بود روز شنبه برگزار شود به‌دلیل شرایط جوی تهران به امشب موکول شد. این بازگشت مهم پرسپولیس به جام حذفی است؛ تورنمنتی خالی شده از مدعیان که فقط با 3بازی می‌تواند دست سرخ‌ها را به جام برساند. در چنین شرایطی همه اعضای تیم مملو از انگیزه هستند، اما شاید داستان این سه نفر کمی متفاوت از سایرین باشد.
رامین رضاییان: او با یک طلسم عجیب در پرسپولیس مواجه است. ظواهر امر طوری است که شاید خیلی از هواداران فکر کنند رامین کلی جام با پرسپولیس گرفته، اما این گزاره دقیق نیست. در حقیقت رضاییان هرگز در لحظه فتح هیچ جامی کنار پرسپولیس نبوده است. لیگ پانزدهم که سرخ‌ها بهترین نمایش‌های خود را ارائه دادند پرسپولیس قهرمان نشد، پیش از پایان لیگ شانزدهم نیز برانکو به‌دلیل مسائل انضباطی عذر این مدافع راست را خواست. در نتیجه هر قدر گوگل را زیر و رو کنید، تصویری از رضاییان کنار جام‌های قهرمانی پرسپولیس پیدا نخواهید کرد. پس حتما او انگیزه مضاعفی دارد که از این میانبر سود ببرد و بالاخره یک جام با قرمزها بگیرد.
حامد پاکدل: او روزهای پرفراز و نشیبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته است. در مقطعی طولانی از فصل، پاکدل را در شمار خریدهای بد و ناموفق یحیی گل‌محمدی به‌شمار می‌آوردند. این بازیکن اما به‌طور ناگهانی برای درخشش صاحب فرصت شد و عالی عمل کرد. گلزنی در 3بازی پیاپی موجب تحسین همه شده بود تا اینکه یک مصدومیت نامتعارف در تمرین، بار دیگر پاکدل را از میادین دور کرد. خط حمله پرسپولیس در هفته‌های اخیر امیدوارکننده عمل نکرده و حالا که پاکدل به شرایط بازی برگشته، اصلا بعید نیست یحیی از او در ترکیب اصلی استفاده کند. پاکدل انگیزه بالایی برای بازی با آلومینیوم اراک خواهد داشت؛ به‌ویژه که این، تیم سابق خود اوست.
احمد گوهری: فعلا جایگاه او درون دروازه پرسپولیس تضمین شده و رقیب پرحاشیه یعنی حامد لک، میدان را به‌طور کامل در اختیار این سنگربان گذاشته است. گوهری شروع متزلزلی در پرسپولیس داشت، اما به‌تدریج بهتر شد و مقابل هوادار هم در چند صحنه دروازه تیمش را نجات داد. نمایش او در مسابقات جام حذفی که می‌تواند میانبر سرخ‌ها به سمت یک قهرمانی ساده باشد، بسیار سرنوشت‌ساز است. گوهری می‌تواند به دیو یا فرشته قرمزها تبدیل شود. او شاید حتی این بخت را داشته باشد که میخش را برای فصل بعد هم بکوبد. به‌نظر می‌رسد گلر جدید سرخ‌ها به‌تدریج اعتمادبه‌نفس‌اش را به‌دست آورده است. این یک تا 3 بازی احتمالی برای گوهری بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید