• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 20 فروردین 1401
کد مطلب : 157553
+
-

کریم کاپیتان بنزما

طبیعی است که دیگر کسی از مسی و رونالدو حرفی نمی‌زند؛ چون کریم هست

رئال مادرید بعد از یک شب رؤیایی دیگر در لیگ قهرمانان و گرفتن انتقام باخت فصل پیش در زمین چلسی در مرحله نیمه‌نهایی، دوباره یک بازی لالیگایی را انجام می‌دهد؛ ساعت23:30امشب مقابل ختافه. این روزها همه از کریم بنزما حرف می‌زنند. او بعد از کریستیانو رونالدو دومین بازیکن تاریخ این رقابت‌هاست که در 2‌بازی پشت‌هم هت‌تریک می‌کند. درباره درخشش او برخی کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند 13دقیقه پس از آنکه روزه‌اش را افطار کرده، وارد زمین شده و با همان حال آنچنان درخشیده. البته برخی منابع ادعا کرده بودند که کریم و مندی در روز مسابقه روزه نبوده‌اند چون در سفر به سر می‌بردند. در اخبار رسانه‌های بین‌المللی آمده بود کریم و مندی ترجیح داده‌اند به‌خاطر شرایط حساس این دیدار انتقامی از تبصره جایز بودن افطار روزه مسافران استفاده کنند اما استوری خود بنزما چند دقیقه پیش از آغاز مصاحبه نشان می‌دهد که او روزه بوده و در آستانه مسابقه افطار کرده است.

بیشترین
وینیسیوس در این فصل از لیگ قهرمانان؛ بیشترین دریبل، بیشترین حمل توپ مفید، بیشترین پاس کلیدی (مشترک با تادیچ)، بیشترین عمل منجر به خلق موقعیت گل(مشترک با امباپه) و بیشترین عمل منجر به خلق موقعیت شوتزنی (مشترک با کومان).

مودریچ دونده
مودریچ، مسن‌ترین بازیکن زمین با 10.95کیلومتر دوندگی، پرتلاش‌ترین بازیکن زمین بود. او این اتفاق را در بازی‌های دیگر ازجمله مقابل پاریس هم تکرار کرده بود تا نشان دهد در 36‌سالگی فعلا برنامه‌ای برای خداحافظی از فوتبال ندارد.

هم محروم، هم مصدوم
میلیتائو در جریان بازی با چلسی مصدوم و محروم شد. او بازی برگشت را به‌دلیل محرومیت از دست می‌دهد اما آسیب‌دیدگی زانویش جدی نیست و به بازی امشب می‌رسد. براساس اخبار منتشر شده در بازی امشب مندی هم استراحت می‌کند، بازیکنی که هر وقت در ترکیب نبوده رئال به مشکل خورده است.

رکورد از دست رفته
بایرن مونیخ برای نخستین بار پس از 25بازی پیاپی در دیدارهای خارج از خانه لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. بایرن در برابر ویارئال حرفی برای گفتن نداشت و حرف‌هایش را گذاشت برای بازی برگشت در خانه بلکه بتواند بلایی را که سر سالزبورگ آورد تکرار کند. اعتراض فرایبورگ نسبت به اتفاقات بازی روز شنبه و بازی 12‌نفره بایرن برای لحظاتی هم رد شد تا پیروزی 4بر یک بایرن پابرجا بماند. بازی ساعت18امروز مقابل آگزبورگ می‌تواند تمرین خوبی برای بازی برگشت در آلیانس آره‌نا باشد که سه‌شنبه‌شب برگزار می‌شود.

عاقبت به خیر
اونای امری از زمانی که از آرسنال جدا شده، عاقبت به‌خیر شده. او در فصل 21-2020 توانست ویارئال را به قهرمانی در لیگ اروپا برساند. این اتفاق با حذف کردن آرسنال (تیم سابقش) در نیمه‌ نهایی امکانپذیر شد. امری در این فصل تاکنون موفق به حذف یوونتوس و پیروزی بر بایرن در بازی رفت شده. این در حالی است که آرسنال حتی به لیگ کنفرانس اروپا هم راه نیافته.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید