• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 14 فروردین 1401
کد مطلب : 156964
+
-

بازار/ فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان

قاسم نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: امسال فعالیت واحدهای صنفی تهیه، طبخ و توزیع غذا ازجمله اغذیه‌فروشی، رستوران‌های داخل‌شهری، چلوکبابی‌ها، کبابی‌ها، فست‌فودی‌ها، جگرکی‌ها، آبمیوه و بستنی، قهوه‌سراها، کافی‌شاپ‌‌ها، قهوه‌خانه‌ها، سفره‌خانه‌ها اعم از سنتی و عادی و... از اذان مغرب تا اذان صبح است و اجازه فعالیت و یا عرضه مواد غذایی در واحد صنفی خود را نداشته و صرفا یک ساعت قبل از اذان مغرب می‌توانند به‌صورت بیرون‌بر فعالیت کنند.

  رشد قیمت سهام عدالت
ارزش واقعی سهام عدالت در سال جدید تحت‌تأثیر روند صعودی بورس افزایش یافت و قیمت سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲هزار تومانی به بیش از ۱۱میلیون تومان رسیده است، این در حالی است که ارزش این سهام در بهمن‌ماه در محدوده 10میلیون‌و350هزار تومان بود. البته همچنان امکان فروش این سهام برای مشمولان وجود ندارد و این افراد همچنان باید منتظر تصمیم مسئولان برای تعیین تکلیف سهام عدالت باشند.

  حذف واردات خودروهای سواری
آنطور که خبرگزاری ایسنا گزارش کرده‌، بند مربوط به واردات خودروهای سواری در قانون بودجه١٤٠١ حذف شده است. این در حالی است که در ۱۴اسفندماه۱۴۰۰ مجلس به دولت اجازه داد ۹۶هزار دستگاه اقلام خودرویی و ماشین‌آلات وارد کند که در بین آنها ۷۰هزار دستگاه خودرو شامل ۵۰هزار دستگاه خودرو سواری و ۲۰هزار دستگاه خودرو سواری دوگانه‌سوز، هیبریدی و برقی  وجود داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید