• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15576
+
-

همشهری 20 اردیبهشت 1377

گسترش همکاری‌های اقتصادی فرانسه با ایران

وقایع‌اتفاقیه
گسترش همکاری‌های اقتصادی فرانسه با ایران

 قیمت هرکیلو کره برای مصرف‌کنندگان هزار و 600تومان اعلام شد:
شرکت سهامی صنایع شیر ایران اعلام کرد: واردات کره از ابتدای امسال براساس نرخ ارز و واریز‌نامه‌ای انجام می‌شود و هر کیلوگرم کره در بسته‌های 250 و 100گرمی به بهای 16هزار ریال عرضه می‌شود.

قرارداد ایویچ تا بازی‌های آسیایی بانکوک تمدید می‌شود: 
قرارداد اولیه ایویچ با فدراسیون فوتبال ایران 6ماه و تا پایان مسابقات جام‌جهانی است، اما ممکن است تا ماه دسامبر، زمان آغاز بازی‌های آسیایی بانکوک تمدید شود. کار اصلی ایویچ برطرف کردن ضعف دفاعی تیم ملی است. او در این خصوص می‌گوید: ما سازماندهی خوبی در دفاع نداریم و هنگامی که من از دفاع صحبت می‌کنم منظورم پشتیبانی از خط حمله است.

هیات فرانسوی راه‌های سرمایه‌گذاری در ایران را بررسی می‌کند:
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد دیروز در جمع هیات اقتصادی 40نفره فرانسوی گفت که سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی با افزایش فعالیت‌های صنعتی و تجاری خود در مناطق آزاد ایران ضمن افزایش حضور خود در بازار ایران، می‌توانند در بازار 300میلیون نفری آسیای میانه نیز حضور یابند. مرتضی الویری- مشاور رئیس جمهور- مناطق آزاد ایران را دروازه‌ای برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی به بازار گسترده آسیای میانه ذکر کرد و شبکه راه‌آهن جمهوری اسلامی را یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌های دسترسی سرمایه‌گذاران خارجی از مناطق آزاد ایران به آسیای میانه و سایر نقاط جهان دانست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید