• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 25 بهمن 1400
کد مطلب : 153903
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lYrPr
+
-

زیرحلقه / جنجال و گُل

افشین رضاپور | کارشناس بسکتبال

چند روز پیش در بسکتبال دسته‌یک و مسابقه بین تیم‌های لئونارد شاهین‌شهر و رعد پدافند خوزستان بین بازیکن و ناظر و داور درگیری پیش آمد. رئیس کمیته مسابقه‌ها و داوران فدراسیون بسکتبال می‌گوید اتفاقات را رصد کرده و اینطور نیست که دیگران می‌گویند بی‌تفاوت است. فرهاد زحمتکش در جواب منتقدان می‌گوید پیگیری روال کمیته انضباطی اسمش بی‌تفاوتی نیست. بعد از درگیری اهواز، رئیس هیأت بسکتبال خوزستان با گل و شیرینی مراسم آشتی‌کنان ترتیب داد که در جای خودش کار قشنگی است اما نباید منجر به نادیده گرفتن تخلف و چشم‌پوشی از حرکت زننده فرد خاطی شود.

روزهای ملی‌پوشان
 سجاد مشایخی که کرونا گرفته بود در این مرحله به اردوی تیم ملی بسکتبال اضافه شد. تست ارسلان کاظمی هم منفی درآمد. مسعود عماری سرپرست تیم ملی گفته در اوضاع کرونایی بیم و امید در اردو حاکم شده و پیشگیری از ابتلای نفرات در دستور است. بهنام یخچالی که در بوندس‌لیگا بازی می‌کند، جمعه به ایران می‌آید و از شنبه وارد اردو می‌شود. ایران 5و 8اسفند در پنجره‌های جام‌جهانی با قزاقستان و سوریه بازی دارد اما به قول مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی که از برخی بلاتکلیفی‌ها گلایه دارد، بازیکنان به توجه بیشتری نیاز دارند.

بازهم انتخابات
مجمع انتخاباتی بسکتبال برای انتخاب رئیس فدراسیون بار دیگر به تعویق افتاد. بعد از 19دی، 6و 20بهمن، این بار وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات را اعلام نکرده و بر شائبه‌های بیشتری دامن زده است. این شرایط و بلاتکلیف گذاشتن کار بسکتبال این تصور را ایجاد کرده که پروسه تصمیم‌گیری از عهده دم و دستگاه ورزش خارج شده و دیگران نیز قادر به تصمیم‌گیری برای بسکتبال نیستند. اینکه چرا مشکلات بسکتبال نباید توسط اهالی این رشته برطرف شود، سؤال این روزهای مجمع انتخاباتی و جامعه بسکتبال از وزارت ورزش و جوانان بوده که بدون پاسخ مانده است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید