• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224717
+
-

جنجال حمله مسلحانه به خانه رپر معروف

آن سوی مرز
جنجال حمله مسلحانه به خانه رپر معروف

جنگ لفظی میان کندریک لمار و دریک، 2 ستاره موسیقی رپ که در روزهای گذشته به درگیری میان طرفدارانشان هم کشیده شده است، با حمله مسلحانه به خانه دریک و مجروح‌شدن یک نگهبان وارد مرحله‌ای تازه شد.
به گزارش همشهری به نقل از بی‌بی‌سی، ساعت 2 بامداد سه‌شنبه به وقت محلی، حمله مسلحانه‌ای به عمارت مجللی در خیابان لارنس شهر تورنتو صورت گرفت؛ مالک این عمارت، دریک، خواننده معروف رپ است و در جریان این حمله، نگهبان خانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت. به ‌دنبال این حمله، بلافاصله پلیس مداخله کرد و نگهبان مجروح به بیمارستان منتقل شد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که مظنونان این حمله از یک وسیله نقلیه به نگهبان خانه شلیک کرده و سپس از صحنه فرار کرده‌اند. به گزارش پلیس تورنتو، مشخص نیست که آیا دریک، هنگام حمله در خانه‌اش حضور داشته و هدف اصلی حمله مهاجمان بوده است یا خیر. با این حال تحقیقات گسترده‌ برای یافتن مهاجمان آغاز شده و به ‌گفته پلیس به ‌دلیل کیفیت پایین ویدئوهای ضبط شده در دوربین‌های مداربسته، شناسایی متهمان کار ساده‌ای نیست.
رسانه‌های کانادا احتمال می‌دهند این حمله مسلحانه به جنجال‌های پیش آمده میان 2 ستاره رپ یعنی کندریک لمار و دریک مرتبط باشد که در روزهای گذشته یکی از مهم‌ترین خبرهای دنیا بوده است. بر اساس این گزارش، درگیری میان این دو خواننده از زمانی به اوج رسید که لمار با انتشار آهنگی، دریک را به داشتن رابطه با زنان زیر سن قانونی و نگهداری از چند مجرم جنسی در خانه‌اش متهم کرد. این درگیری‌ها حتی به جدال میان طرفداران این دو خواننده نیز کشیده شده و حالا تحقیقات پلیس برای شناسایی ضاربان که احتمال می‌رود با درگیری 2 خواننده معروف ارتباط دارند، ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید