• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 23 دی 1400
کد مطلب : 150790
+
-

گرینویچ / نامزدی که فقط یک رأی آورد


مردی در یکی از روستاهای گجرات هند پس از اینکه در انتخابات شورای روستا فقط یک رأی آورد تیتر بسیاری از رسانه‌های جهان شد. به گزارش آدیتی‌سنترال، سانتوش‌هالپاتی در مقابل دوربین‌های رسانه‌های محلی هند مدعی شد دست‌کم از 12رأی اعضای خانواده‌اش مطمئن است و اینکه در نتایج انتخابات فقط یک رأی آورده است ابراز تاسف کرد. این در حالی است که چند سال پیش هم در گجرات رویدادی مشابه برای یکی از نامزد‌های انتخابات اتفاق افتاد و طی آن مردی که 9 نفر از اعضای خانواده‌اش مدعی بودند به او رأی داده‌اند فقط 5رأی آورده و او هم جلوی دوربین به گریه افتاد.  اکنون اما سانتوش مدعی است که درگیر یک بازی کثیف شده است و با تحقیق و درخواست بازخوانی رای‌ها به طور حتم حقیقت را کشف می‌کند.

محاکمه پرستار ضدواکسن

پرستار ایتالیایی که واکسن‌ها را به جای تزریق به افراد دور می‌انداخته و برای آشکار‌نشدن کار خود با قرار دادن بانداژ صحنه‌سازی می‌کرده است، دستگیر شد. به گزارش یورونیوز، اتهام این پرستار در واقع تزریق نکردن واکسن‌ به دست‌کم ۴۵ نفر است. در پی بازداشت این پرستار ایتالیایی،
 4 نفر هم با این احتمال که همدست او بوده‌اند تا پایان تحقیقات در بازداشت خانگی قرار گرفته‌اند. پلیس شهر آنکونا این گروه را به یافتن معترضان ضد واکسن متهم کرده است که مایل به پرداخت ۳۰۰ یورو برای دریافت مجوز بهداشتی جعلی هستند. بر اساس قوانین جدید ایتالیا، افراد واکسینه نشده نمی‌توانند به بارها، رستوران‌ها و وسایل نقلیه عمومی داخلی دسترسی داشته باشند.

آتش؛ پاسخ به کندی اینترنت

مرد چینی به جرم به آتش‌کشیدن کابل‌های اینترنت به ۷ سال زندان محکوم شد. به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، این فرد در یکی از کافی‌نت‌های استان گوآنگشی مشغول استفاده از اینترنت بود ولی به‌علت «پایین بودن» سرعت اینترنت از کوره در می‌رود و با فندک خود جعبه کابل‌های فیبرنوری شبکه را به آتش می‌کشد. یک دادگاه محلی با صدور این حکم تاکید کرده که اقدام مجرمانه این فرد که رسانه‌‌ها از او با نام «لان» یاد کرده‌اند موجب خسارت به اموال عمومی و شبکه مخابرات دولتی و قطعی اینترنت حدود ۴ هزار واحد مسکونی و اداری از جمله بیمارستان دولتی نزدیک کافی‌نت شده بود. قطعی اینترنت در این محله ۲۸ تا ۵۰ ساعت ادامه داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید