• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
پنج شنبه 23 دی 1400
کد مطلب : 150741
+
-

دیدار برگشت کاذب

بازی رفت لیورپول و آرسنال به‌دلیل تست‌های مثبت کاذب کرونا لغو شده بود و حالا بازی برگشت بدون بازی رفت در راه است


دیشب یک پای فینال جام اتحادیه در ومبلی با دیدار تاتنهام و چلسی مشخص شد و ساعت23:15 امشب نوبت دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت است. بازی رفت آرسنال - لیورپول به‌دلیل کووید-19 و سویه جدید آن موسوم به اومیکرون به تعویق افتاد اما بعدا مشخص شد لیورپول برای عقب انداختن این مسابقه صلاحیت نداشته، یعنی تعداد بازیکنان مبتلا به حدی نبوده که این بازی لغو شود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در توضیح درخواست لغو دیدار رفت از سوی این باشگاه گفت که آزمایش‌ها گمراه‌کننده بوده و تست‌های مثبت کاذب برخی بازیکنان، باشگاه لیورپول را به هراس انداخته بود. باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس از اینکه باشگاه لیورپول مسئولیت گرفتن تست کرونا از بازیکنانش را به جای یک‌آزمایشگاه معتبر مورد تأیید سازمان لیگ به یک آزمایشگاه محلی سپرده ناراضی هستند. تعداد تست‌های مثبت کاذب لیورپولی‌ها که شامل سرمربی این تیم یورگن کلوپ و دستیار او پپ لیندرس هم می‌شد به بیش از 10نفر رسید اما بعدا معلوم شد غیراز یکی سایر نتایج دروغ بوده‌اند. در نهایت، این باشگاه توانست با تنها یک مورد کرونایی مثبت به نام ترنت آرنولد آن مسابقه را بپیچاند چون 3‌بازیکن اصلی این تیم هم در جام ملت‌های آفریقا و درواقع غایب بودند. مایکل اولیور معروف، داور این مسابقه است.
  آرسنال با وجود پیشرفت زیادی که داشته، هر 2‌مسابقه خود در سال2022 را با باخت به پایان برده است. شکست در بازی نزدیک مقابل منچسترسیتی واقعا حق آنها نبود و با بدشانسی رخ داد. در جام حذفی هم به‌عنوان پرافتخارترین تیم این جام به‌دست یک تیم رده پایینی اما قهرمان سابق اروپا یعنی ناتینگهام فارست حذف شدند.
  آرسنالی‌ها هم بازیکنان زیادی را در اختیار ندارند ازجمله 4‌بازیکن این تیم که در کامرون و جام ملت‌های آفریقا حضور دارند که البته فقط توماس پارتی از میان آنها بازیکن ثابت تیم بود و پپه و اوبامیانگ مدتی است جایی در ترکیب ندارند.
  ناتانیل فیلیپس، هاروی الیوت و تیاگو آلکانتارا همچنان مصدومند و محمد صلاح، مانه و نبی کیتا در جام ملت‌های آفریقا حضور دارند. آرنولد به‌دلیل کرونا غایب است و اوریگی هم شاید به این بازی نرسد. در اردوی آرسنال امیل اسمیت‌رو و تومیاسو شاید به‌دلیل آسیب‌دیدگی این بازی را از دست بدهند. ژاکا و بالوگون هم کووید-19 دارند.
  بازی رفت لیگ این فصل را لیورپول 4 بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشته. در 10‌دیدار آخر بین 2تیم 6بار لیورپول برنده بوده و 3‌بار آرسنال و تنها یک‌مسابقه مساوی تمام شده.
  در بازی‌های رودررو 92پیروزی برای لیورپول ثبت شده، 81برد برای آرسنال و 61مسابقه هم به تساوی انجامیده.
  ترکیب احتمالی لیورپول: آلیسون، میلنر، ماتیپ، ویرجیل، رابرتسون، کرتیس جونز، هندرسون، فابینیو، چیمبرلین، فیرمینو و ژوتا.
  ترکیب احتمالی آرسنال: برند لنو، سدریک سوارس، بن وایت، گابریل، تیرنی، لوکونگا، چارلی پاتینو، ساکا، اودگارد، مارتینلی و لاکازت.

این خبر را به اشتراک بگذارید