• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 23 دی 1400
کد مطلب : 150740
+
-

نکته بازی/ هر جا سخن از «شاهکار» است...


یعنی حتی در بحث حذف پرسپولیس و استقلال از لیگ قهرمانان آسیا هم نام محمدحسن انصاری‌فرد می‌درخشد. اصلا استاد ظرف 6ماه طوری مدیریت کرده‌اند که احتمالا تا ابد قرار است هر چند روز یک‌بار در موردشان بخوانیم، بنویسیم و بشنویم. الان داستان این است که یکی از مشکلات پرسپولیس در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای به عدم‌تسویه‌حساب این تیم با پدیده در بحث دریافت رضایتنامه یحیی گل‌محمدی برمی‌گردد. این رضایتنامه را انصاری‌فرد با شرایط بسیار خاصی گرفت و تعهدات سنگینی داد که از آن جمله می‌توان به پرداخت 6 میلیارد تومان و جریمه روزانه 10 میلیون تومان برای دیرکرد در پرداخت اشاره کرد. الان طوری شده که با همان بند کذایی، بدهی پرسپولیس به 17میلیارد تومان رسیده است. خلاصه هر کجا سخن از «شاهکار» است، نام انصاری‌فرد می‌درخشد!


خبر سلامتی‌اش را کار کنید
وریا غفوری بعد از مصدومیت مفصلی که داشت و به‌خاطر آن حضور در 7 بازی استقلال را از دست داد، سرانجام مقابل پدیده به میادین برگشت و دقایقی بازی کرد. با این حال در جلسات تمرینی بعد از این مسابقه یک‌بار دیگر آسیب دید. الان شرایط طوری شده که رسانه‌های ورزشی به جای خبر مصدومیت غفوری، باید خبر سلامتی او را منتشر کنند. یعنی مثلا تیتر بزنند: «وریا غفوری امروز در سلامتی به سر می‌برد و قادر به تمرین است!» می‌دانیم که آسیب‌دیدگی، حتی از نوع فراوانش ممکن است برای حرفه‌ای‌ترین بازیکنان در باشگاه‌های اروپایی هم به‌وجود بیاید، اما حکایت وریا همه را کلافه کرده است. مصدومیت او پست بازی یامگا را هم تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. به‌نظر می‌رسد استقلال نیاز به یک دفاع راست جدید دارد.


شما یکی «قهرمان» نیستی!
این روزها وضعیت آنقدر سخت شده است که فوتبالی‌ها از هر انتقاد تندی حمایت می‌کنند. در این شرایط هر کسی که به تندی از یک مسئول گلایه کند، مورد اقبال قرار می‌گیرد. داریوش مصطفوی هم اخیرا بختش را در این زمینه آزمود و در حاشیه بحث برسر حذف سرخابی‌ها از آسیا، به یک نماینده مجلس تشر زد که: «شما به آب و نان مردم برسید.» اصل حرف بیراه نیست، اما با هیچ معیاری یکی مثل مصطفوی نمی‌تواند در جایگاهی باشد که سنگ مردم را به سینه بزند. او در فوتبال، چه به‌عنوان رئیس فدراسیون، چه در ردای مدیرعاملی پرسپولیس و چه در کسوت کنونی‌اش تا جایی که می‌توانسته ضرر زده است. لااقل این یک نفر را «قهرمان» نکنید لطفا!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید