• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 19 دی 1400
کد مطلب : 150329
+
-

آماربازی/ 04

فصل گذشته پرسپولیس و سپاهان هر کدام در مقطعی 6بازی متوالی را بردند و رکورد بیشترین برد پی‌درپی را از آن خودشان کردند. امسال اما بردن 5بازی متوالی هم طلسم شده است و تیم‌ها به شکل عجیبی در آستانه عدد5ناکام می‌شوند. در فصل جاری مس رفسنجان نخستین تیمی بود که به 4برد متوالی رسید اما در بازی پنجم به فجرسپاسی مساوی داد و هفته بعد هم به نساجی باخت. دومین تیم استقلال بود که بعد از تساوی در داربی تهران 4بازی متوالی را برد و مقابل آلومینیوم اراک هم تا مرز پیروزی پنجم رفت اما در دقیقه92پیروزی را از دست داد. دیروز هم پرسپولیس بعد از 4برد پی‌درپی مقابل تیم آخر جدول قرار گرفت و به‌نظر می‌رسید سرخپوشان دیگر کار سختی برای پیروزی پنجم ندارند. اما دیدید که چه اتفاقی افتاد!

 06
فجرسپاسی دیروز بعد از 6بازی گل زد و هوادار بعد از 5بازی گل خورد. این دو تیم که در این فصل به لیگ برتر آمده‌اند هر کدام به نوعی طلسم شده بودند که دیروز طلسم هر دوی آنها شکسته شد. فجرسپاسی بعد از هفته هشتم که با فولاد یک-یک مساوی کرد در 5بازی متوالی گل نزد تا اینکه دیروز بالاخره در ششمین بازی به گل رسید. شیرازی‌ها به تراکتور گل زدند و جالب اینکه باز هم یک-یک مساوی شدند. تیم هوادار هم آخرین بار در هفته نهم از پرسپولیس گل خورده بود و بعد از آن 4کلین‌شیت متوالی داشت که برای این تیم موفقیت بزرگی محسوب می‌شد. این تیم دیروز بالاخره مقابل گل‌گهر تسلیم شد و بعد از 375دقیقه دروازه‌اش باز شد.

08
تیم پدیده مشهد در تاریخ حضورش در لیگ برتر به هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس نباخته بود اما دیروز اجازه نداد آمار شکست‌هایش بالاتر برود. تیم مشهدی که هشتمین دوره حضورش در لیگ برتر را سپری می‌کند در 7دوره قبلی 8بار به پرسپولیس باخته و مقابل هیچ تیم دیگری بیشتر از این شکست نخورده است. این تیم دیروز در پانزدهمین تقابل با پرسپولیس به تساوی یک-یک رسید تا تعداد باخت‌هایش روی همان عدد8متوقف بماند. این همچنین سومین تساوی پدیده در تقابل با تیم‌های یحیی گل‌محمدی بود. یحیی که خودش دوره خوبی را روی نیمکت پدیده گذرانده، همراه با تیم‌های دیگر 8بار مقابل پدیده قرار گرفته و به 5برد، 2مساوی و یک باخت رسیده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید