• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 19 دی 1400
کد مطلب : 150327
+
-

جهان/واردی 2ماه

جیمی واردی که در دیدار لستر مقابل لیورپول دچار مصدومیت شده بود، باید 8‌هفته با مصدومیت همسترینگ بسازد. البته او نیاز به جراحی نخواهد داشت. به این ترتیب او تا ماه مارس دور از میادین خواهد بود. غیراز بازی دیروز مقابل واتفورد، واردی بازی با اورتون، برنلی، تاتنهام، برایتون، لیورپول، وستهم، رندرز (لیگ کنفرانس)، ولوز، رندرز، چلسی، لیدز و آرسنال را از دست خواهد داد.

سون تا پایان ژانویه
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام اعلام کرد که سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای این تیم تا پایان ژانویه به‌دلیل مصدومیت عضلانی قادر به بازی نخواهد بود. او در بازی رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه مقابل چلسی دچار آسیب‌دیدگی شد. به‌این ترتیب، سونالدو دیدار مقابل مورکامب (فردا در جام حذفی)، چلسی (چهارشنبه در جام اتحادیه)، آرسنال و چلسی در لیگ برتر را از دست خواهد داد.

گریزمان یک ماه دیگر
آنتوان گریزمان که 3‌هفته از فوتبال دور بود، در بازگشت خوش‌شانس نبود و در دیدار جام حذفی مقابل تیم گمنام ماخاداهوندا بار دیگر دچار مصدومیت عضلانی در ران شد. هنوز رسما مشخص نشده که بهبود آسیب دیدگی‌اش چقدر طول می‌کشد اما به‌نظر می‌رسد احتمالا تا یک‌ماه دیگر این ستاره فرانسوی اتلتیکو‌مادرید قادر به حضور در زمین فوتبال نباشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید