• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 15 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14755
+
-

رسیدگی ویژه به پرونده شکنجه دختر کرجی

کوتاه از حادثه
رسیدگی ویژه به پرونده شکنجه دختر کرجی

دادستان کرج از رسیدگی ویژه به پرونده شکنجه دختر معلول کرجی توسط پدرش خبر داد و گفت که پدر سنگدل بازداشت شده است. این پرونده تلخ زمانی تشکیل شد که به پلیس کرج خبر رسید مردی در خانه‌اش دختر 17ساله‌اش را که معلول است شکنجه می‌کند.

این مرد که با همسرش دچار اختلاف شده بود بعد از اینکه او خانه را ترک کرد دختر معلولش را به طرز هولناکی شکنجه و از این لحظات فیلمبرداری کرد. او که قصد داشت با این کار همسرش را به خانه برگرداند این تصاویر را برای همسرش فرستاد و به این شکل شکنجه‌های او برملا شد. به‌دنبال این ماجرا مرد شکنجه‌گر بازداشت و دختر نوجوان که آسیب زیادی به وی وارد شده بود برای درمان به بیمارستان منتقل شد. حاجی رضا شاکرمی، دادستان کرج درباره این پرونده به میزان گفت: این دختر دارای معلولیت جسمی و ذهنی است و مادر او به‌دلیل مشکلاتی که با همسرش داشته، خانه را ترک کرده است.

پدر با سوءاستفاده از نبود همسرش در خانه با قمه به سر و صورت وی زده است و فیلمی را از شکنجه‌های دختر معلول تهیه و برای مادر او ارسال کرده بود که با شکایت مادر پرونده کودک آزاری تشکیل و پس از بررسی‌های لازم عامل کودک‌آزاری بازداشت شد. به‌گفته دادستان کرج انگیزه پدر سنگدل از این اقدامات بازگشت همسرش به‌خانه و زندگی بوده است. براساس این گزارش رسیدگی به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار دادسرای کرج قرار دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید