• شنبه 22 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 3 ذی القعده 1445
  • 2024 May 11
دو شنبه 15 آذر 1400
کد مطلب : 147348
+
-

خیز کارلتو برای تنها حسرت

رئال با آنچلوتی و آنچلوتی با رئال به تیم و مربی بهتری تبدیل شده‌اند

خیز کارلتو برای تنها حسرت

هنوز تقویم سخت و فشرده رئالی‌ها به پایان نرسیده، اما آنچلوتی تا این‌جای کار توانسته مثل زیدان که در بازی‌های بزرگ برنده می‌شد، همه را ببرد. او بدون کریم بنزما که در دقیقه17 مصدوم شد و جایش را به یوویچ داد، توانست سوسیداد قدرتمند را در زمین این تیم 2 بر صفر شکست دهد. یوویچ یک‌گل و یک‌پاس‌گل ثبت کرد و وینیسیوس هم طبق روند این فصلش عالی بود و یک گل زیبا زد. کارلتو در 3‌بازی اخیر تیم‌های سه‌ویا، اتلتیک بیلبائو و سوسیداد را شکست داده و سه‌شنبه با اینتر در لیگ قهرمانان بازی دارد و شنبه آینده در داربی مادرید مقابل اتلتیکو به میدان می‌رود.

  با شکست یک بر صفر بارسلونا مقابل بتیس فاصله امتیازات رئال با بارسا به 16امتیاز افزایش یافت و باخت 2 بر یک اتلتیکو مقابل مایورکا فاصله امتیازات 2‌غول مادریدی را به 10 افزایش داد. اگر رئال ال‌داربی شنبه را ببرد، اختلاف امتیازش با اتلتیکو به 13 می‌رسد.

  گل پیروزی بتیس بر بارسا را کانالس، بازیکن سابق رئال و گل برتری مایورکا را کوبو، بازیکن قرضی رئال به ثمر رساندند تا این هفته، هفته رئالی‌ها باشد.

  8‌برد متوالی و 8‌امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول. طی 16هفته فاصله رئال صدرنشین با سویا 8امتیاز، با بتیس9، اتلتیکو و سوسیداد 10 و بارسا 16امتیاز است. انگار آنچلوتی عزمش را جزم کرده تا تنها لیگی را که فتح نکرده، در این فصل ببرد. او در سری‌آ، لیگ برتر، لیگ فرانسه و بوندس‌لیگا قهرمان لیگ شده و تنها لالیگا را در افتخاراتش کم دارد.

  وینیسیوس به نخستین بازیکن متولد 2000 به بعد لالیگا تبدیل شد که موفق می‌شود تعداد گل‌هایش در یک فصل را دورقمی کند. او حالا تنها 2‌گل زده کمتر از کریم بنزما در لیگ این فصل دارد. کریم احتمالا به بازی با اینتر و اتلتیکو هم نخواهد رسید و بار اصلی گلزنی در بازی‌های پیش‌رو هم روی دوش وینی خواهد بود. مشکل بنزما همسترینگ پای چپ است.
  لوکا یوویچ برای نخستین‌بار از فوریه٢٠٢٠ (اوساسونا) برای مادرید در لالیگا گل زد تا نشان دهد شایستگی بیشتری برای بازی‌کردن دارد.

  این نخستین شکست خانگی سوسیداد در این فصل لالیگا بود. سوسیداد برای نخستین‌بار در این فصل در آنوئتا موفق به ثبت شوت در چارچوب در نیمه اول نشد. هفته گذشته هم رئال نخستین شکست بیلبائو در بازی‌های خارج از خانه فصل را رقم زد.

  کورتوا برای یکصدوپنجاهمین‌بار درون دروازه رئال ایستاد؛ او در این تعداد بازی 60‌کلین‌شیت داشته و 142‌گل خورده است.

  رئال در این فصل وقتی کاسمیرو، مودریچ و کروس در خط هافبک و در ترکیب اولیه 9بازی بودند، 9پیروزی، 23گل زده و 5گل خورده داشته است.

  رئال مادرید در 21‌بازی این فصل 49‌گل زده، میانگین هر بازی 2/33‌گل. جالب‌تر اینکه بدانید رئال با کارواخال در لیگ شکست نمی‌خورد؛ 28برد و 6تساوی در 34بازی اخیر.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید