• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 15 آذر 1400
کد مطلب : 147366
+
-

گل‌زن/ بازگشت به صدر

الهام محمودی-  روزنامه‌نگار
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان با بازگشت قوی سپید خزر به صدر جدول همراه بود. حضور ملوان انزلی در صدر جدول از این حیث مهم است که بعد از 2سال این اتفاق رخ می‌دهد. ملوانان راه پر فراز و نشیبی را در لیگ زنان طی کرده‌اند؛ از تمرین در گل و لای گرفته تا انحلال 2ساله و بازگشت مجدد به جمع مدعیان قهرمانی. پایه‌گذار تیم ملوان مریم ایراندوست، سرمربی حال حاضر تیم ملی زنان بود که به ناخدا رشید، نخستین مدیرعامل ملوان قول داده بود هیچ هزینه‌ای بر دوش باشگاه نگذارد و زنان عاشق فوتبال گیلان را گردهم آورد.

خراسان، صفر درجه
وضعیت فوتبال و فوتسال خراسان در لیگ‌های زنان ناامیدکننده است. کیان نیشابور، تنها نماینده این استان در فوتبال بدون کسب هیچ امتیازی قعرنشین است. بدتر از همه اینکه در یکی از دیدارهای خانگی مربی مرد این تیم با داور درگیر شد و شدت درگیری در حدی بود که کار به حضور نیروی انتظامی کشید. در لیگ فوتسال هم مشهد یک نماینده دارد که در گروه خود تنها با یک‌امتیاز در انتهای جدول است. این تیم 2فصل با نام و بودجه هیأت، پرهزینه‌ترین تیم لیگ بود و نتایج قابل‌قبولی هم می‌گرفت اما سرمربی این تیم که اتفاقا نایب‌رئیس هیأت فوتبال خراسان هم هست، با رفتنش برکات مادی و معنوی را هم از تیم برد.

بازیکنان قهرو
تیم ملی فوتبال زنان در آستانه حضور تاریخی در جام ملت‌های آسیاست و معضلات مریم ایراندوست، سرمربی این تیم با نزدیک شدن به مسابقات بیشتر می‌شود. علاوه بر تداخل اردوها با لیگ و ندادن بازیکن به تیم‌ملی از طرف باشگاه‌ها، عده‌ای از بازیکنان هم از تیم ملی قهر کرده‌اند. این بازیکنان به‌دلیل دعوت نشدن دوستان صمیمی خود به اردوی تیم‌ملی، دعوت سرمربی را رد کرده‌اند تا حرف خود را به کرسی بنشانند اما ایراندوست هم زیر بار خواسته این افراد نمی‌رود و گفته بازیکن‌سالاری را از ریشه خشک می‌کند. قرار است این بازیکنان به کمیته انضباطی بروند.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید