• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 15 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 14652
+
-

آغاز ساخت بیمارستان تخصصی قلب در قم

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تخصصی قلب در قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان آغاز شد.
به گزارش مهر «علی لاریجانی» در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان تخصصی قلب، با بیان این‌که علما از گذشته نسبت به مساله بهداشت و درمان مردم دغدغه‌مند بودند، اظهار کرد: ساخت مراکز درمانی از سوی علما اقدامی پسندیده و سنگ بنایی ماندگار است.

«سید حسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر بهداشت نیز از افتتاح و بهره‌برداری 2 مرکز درمانی تا پیش از پایان دولت دوازدهم خبر داد و افزود: یکی از این دو بیمارستان وعده دولت است که با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد و دیگری نیز زیر نظر بیت آیت‌الله خوانساری در حال ساخت است.

در بخش دیگری از این مراسم رئیس هیات مدیره بیمارستان تخصصی قلب با اشاره به اقدام‌های شایسته درمانی که از سوی بیت آیت‌الله سیستانی و با تلاش حجت‌الاسلام شهرستانی در قم صورت گرفته است، گفت: احداث درمانگاه امام صادق(ع) در منطقه محروم نیروگاه، مرکز تخصصی چشم جوادالائمه(ع) در یکی از منطقه‌های محروم قم و بیمارستان تخصصی امیرالمومنین(ع) در نجف اشرف از جمله اقدام‌های ارزشمند بیت آیت‌‌الله سیستانی به شمار می‌رود.

«علاءالدین نجفی» بیمارستان تخصصی قلب را یکی از مراکز درمانی مورد نیاز در قم ذکر کرد و افزود: ساخت این مرکز درمانی موجب آسایش و آرامش فکری بیماران می‌شود.
وی ادامه داد: این بیمارستان تخصصی با ظرفیت ۳۳۵ تخت و زیربنای ۴۷ هزار مترمربع در ۱۱ طبقه ساخته می‌شود و تا 3 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید