• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 12 مهر 1400
کد مطلب : 142259
+
-

خبرها/ قدردانی بهارستان از رزمایش« فاتحان خیبر»

در نشست علنی دیروز مجلس 165نماینده در قالب بیانیه‌ای از برگزاری رزمایش صلح فاتحان خیبر قدردانی کردند. نمایندگان در این بیانیه اعلام کردند: هرگونه تغییرات ژئوپولیتیکی منطقه و تغییر در مرزهای کشورهای همسایه، خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. ما در مقابل هرگونه اقدام بیگانگان در این خصوص کوتاه نمی‌آییم. همچنان که تبدیل شدن خاک هیچ کشوری برای تحرکات رژیم صهیونیستی را برنمی‌تابیم.
 به گزارش خانه ملت، در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم ایران در مقابل تعرض و امنیت منطقه و مصالح کشور کوتاه نمی‌آید، ایران اسلامی برادری و حسن همجواری با کشورهای همسایه ازجمله با جمهوری آذربایجان را بارها به اثبات رسانده است. اظهارات تفرقه افکنانه و فتنه انگیز عده‌ای برخلاف حسن همجواری است و انتظار می‌رود دولت آذربایجان با هرگونه فتنه‌انگیزی بیگانگان مخالفت کرده و با اقدامات تفرقه‌افکنانه مقابله کند.

  واکنش ارتش به حاشیه‌سازی‌‌ها
در خبری دیگر دراین باره، امیر حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش با تکذیب شایعات و دروغ افکنی معاندان و بدخواهان درخصوص رزمایش فاتحان خیبر به صدا و سیما گفت: هیچ سانحه، فوتی و مجروحی در این رزمایش نداشتیم و خبرهای منتشر شده و شایعات در این خصوص بی‌اساس است. او تأکید کرد که استقرار ۱۵ یگان در کمتر از ۴۸ ساعت در منطقه رزمایش فاتحان خیبر رکورد جابه‌جایی نیروهای نظامی بود.
رزمایش فاتحان خیبر نیروی زمینی ارتش با حضور تعدادی از یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپادی، جنگال و مهندسی رزمی، با پشتیبانی بالگردهای هوانیروز جمعه گذشته در منطقه عمومی شمالغرب کشور برگزار شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید