• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 8 مهر 1400
کد مطلب : 141897
+
-

نیازهای آتش‌نشانان فداکار

به مناسبت روز ملی گرامیداشت آتش‌نشانی و ایمنی، جمعی از مسئولان و چهره‌های سرشناس در ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی حضور یافتند یا پیام‌های تبریک را برای آنهایی که مقصدشان دل خطر و آتش برای نجات شهروندان است، ارسال کردند. در ادامه بخشی از پیام‌ها و نظرات این افراد را می‌خوانید که ضمن تبریک به آتش‌نشانان و فداکاری‌هایشان، پیگیر مطالبات آتش‌نشانان شد‌ه‌اند.

ضرورت ارتقای توان عملیاتی و امدادی

احمد وحیدی، وزیر کشور: انتظار می‌رود مدیریت شهری و روستایی به‌منظور انجام شایسته مسئولیت‌های خود در حوزه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی؛ تمهیدات لازم را برای ارتقای توان عملیاتی و امدادی، استانداردسازی خدمات و همچنین آموزش و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای انجام وظایف و مسئولیت‌های تعیین‌شده، اتخاذ کنند.

نیاز تامین مسکن برای آتش‌نشانان

ناصر امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران: نخستین مشکل، تامین مسکن برای کارکنان سازمان آتش‌نشانی است که متأسفانه بعد از اینکه در زمان آقای قالیباف چند صد واحد مسکن به پرسنل واگذار شد، واگذاری مسکن متوقف شده و هم‌اکنون نیروهایی داریم که از راه‌های دور و شهرستان‌های اطراف تهران به سر کار می‌آیند و این خستگی در روحیه‌شان
اثر می‌گذارد.

آتش‌نشانان در اولویت مدیریت شهری قرار بگیرند

سوده نجفی، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران: شرایط سخت کاری آتش‌نشانان سبب فرسودگی شغلی این افراد می‌شود و رسیدگی به وضعیت رفاهی و معیشتی این افراد باید در اولویت مدیریت شهری قرار بگیرد. ما قول مساعد برای رفع مشکلات آنها می‌دهیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید