• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 13 آبان 1402
کد مطلب : 207962
+
-

بازداشت دومین ضارب آتش‌نشان فداکار

2نفر از اشرار که در جریان درگیری با یکی از آتش‌نشانان او را با ضربه چاقو مجروح کرده بودند با تلاش پلیس دستگیر شدند. به‌گزارش همشهری، این درگیری عصر چهارشنبه دهم آبان‌ماه در پارک سرخه‌حصار واقع در شرق تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که چند جوان که حالت غیرعادی داشتند برای 3خانم مزاحمت ایجاد کردند و آنها نیز برای کمک گرفتن وارد محوطه ایستگاه آتش‌نشانی واقع در پارک شدند. همزمان مزاحمان که سوار خودروی شخصی بودند نیز وارد محوطه ایستگاه آتش‌نشانی شدند و وقتی آتش‌نشان وظیفه شناس تلاش کرد تا از 3خانم دفاع کند، آنها با ضربه چاقو او را مجروح کرده و گریختند.
به‌دنبال این حادثه مأموران پلیس در محل درگیری حاضر شده و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. 3 خانم جوان در تحقیقات گفتند که 2 جوان در شرایطی غیرطبیعی قصد ایجاد مزاحمت برای آنها را داشتند و به همین علت هر 3 نفرشان به قصد کمک خواستن وارد محوطه ایستگاه آتش‌نشانی شدند که در ادامه مأمور ایستگاه مورد حمله قرار گرفت. همزمان آتش‌نشان فداکار که دچار جراحت و خونریزی شده بود به بیمارستان منتقل و تلاش‌ها برای دستگیری ضاربان آغاز شد تا اینکه مأموران موفق شدند متهمان تحت تعقیب را دستگیر کنند.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در این خصوص اعلام کرد: همزمان با شناسایی خودروی متهمان مأموران اطلاع پیدا کردند که اوباش در محدوده خیابان پیروزی با 2 موتورسوار نیز درگیر شده و اقدام به نزاع کرده‌اند.در ادامه رسیدگی به پرونده و با شناسایی مخفیگاه متهمان عوامل انتظامی موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش شدند. متهم دستگیر شده در اعترافات اولیه صراحتا به مشارکت در هر 2 فقره درگیری اعتراف کرد. ساعاتی پس از دستگیری ضارب اول، دومین ضارب نیز که از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفته بود، در مخفیگاهش بازداشت شد. این فرد نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید