• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 11 شهریور 1400
کد مطلب : 139410
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v2Bq5
+
-

نکته بازی/ تیر خلاص به پاکدل



حامد پاکدل ازجمله خریدهای این فصل پرسپولیس است که برخی هواداران در موردش تردیدهایی دارند. در این میان اما تیر خلاص را به او فرشاد پیوس زد. اسطوره باشگاه پرسپولیس در مورد پاکدل گفته: «او اثرگذارتر و موفق‌تر از شهریار مغانلو خواهد بود.» صد البته فرشاد عزیز یکی از برترین گلزنان تاریخ فوتبال ایران است، اما به‌نظر می‌رسد آنقدر که خودش مهاجم خوبی بود، مهاجم‌شناس خوبی نیست. نشان به آن نشان که موقع جذب آرمان رمضانی، پیوس کلی از او تعریف کرده و حتی گفته بود: «رمضانی در پرسپولیس موفق خواهد شد.» او بعد از عملکرد ناموفق آرمان باز هم کوتاه نیامد و گفت: «رمضانی بعد از گل اول، مهارناپذیر خواهد شد.» خب البته شماره 17جاودان سرخ‌ها اشتباه نگفته بود، فقط حیف که گل اول هیچ‌گاه از راه نرسید!

شما هم از پرتغال بازیکن گرفتید

فصل گذشته توقعات فرهاد مجیدی در پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستان برآورده نشد و او به‌شدت از مدیریت باشگاه شاکی بود. مجیدی بعد از منتفی شدن انتقال امین قاسمی‌نژاد از پدیده به سیم آخر زد و گفت: «پرسپولیس از پرتغال بازیکن گرفت، اما ما نتوانستیم از مشهد بازیکن بگیریم.» منظور مجیدی، پیوستن شهریار مغانلو از سانتاکلارا به پرسپولیس بود. این روزها اما برخلاف زمستان، به‌نظر می‌رسد رابطه فرهاد با مدیریت باشگاه مطلوب شده. خود مجیدی می‌گوید عمده توقعاتی که داشته برآورده شده و گله‌ای نخواهد داشت. از قضا در این پنجره استقلال هم از پرتغال بازیکن گرفت و توانست جعفر سلمانی را از پورتیموننزه جذب کند. هر چه هست استقلال مدل 1401دارد با شرایط خاص و متفاوتی بسته می‌شود و باید دید فرهاد با این تیم چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

یک هفته است بیرونی!

بعضی مربیان ایرانی به‌معنای واقعی کلمه «عالی» هستند. تا خودشان تیم دارند و مشغول کار هستند، همه‌‌چیز گل و بلبل است، اما همین که برای مدت کوتاهی کارشان را از دست می‌دهند، شروع می‌کنند به کثیف خطاب کردن فوتبال ایران و زدن حرف‌هایی از این قبیل که: «تعجبی ندارد ما بیرون باشیم.» این جمله آخر، دقیقا عبارتی است که جواد نکونام در برنامه این هفته فوتبال برتر به زبان آورد. سرمربی پیشین فولاد که به تازگی از این تیم جدا شده، با طعنه‌باران کردن مربیان مختلف و ازجمله عبدالله ویسی که جای او را گرفته، مدعی شد در این شرایط بیرون ماندنش عجیب نیست. برادر عزیز؛ فقط یک هفته است بیرونی. یعنی اگر تا شروع فصل دوباره تیم بگیری، علامت آن است که فوتبال ایران درست و استاندارد شده؟

این خبر را به اشتراک بگذارید