• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 6 شهریور 1400
کد مطلب : 138832
+
-

با 20میلیون چی سوار شیم؟

با 20میلیون چی سوار شیم؟

عاطفه چوپان 

در روزگاری که قیمت پراید به 150میلیون تومان رسیده، شاید حتی فکر اینکه با 20میلیون تومان می‌شود وسیله نقلیه سوار شد هم دور از ذهن باشد. راستش را بخواهید برای خود من هم بود، ولی با چند سرچ ساده دریافتم که پیکان‌ها و رنوهای دهه هفتاد و حتی بعضی از پرایدهای قدیمی را هنوز هم می‌توان با زیر 20میلیون تومان خرید. اینها را گفتم تا اولا اگر می‌خواهید با 20میلیون تومان ماشینی دست و پا کنید بدانید پیکان‌ها، همچنان به شما وفادارند و دوم اینکه بروم سراغ چند وسیله نقلیه که در پرترافیک‌ترین شهر ایران به دردتان خواهد خورد.
فکر کنید صبح زود است و قصد رفتن به محل کارتان را دارید، یکی از جذاب‌ترین وسایل حمل‌ونقل برای این کار دوچرخه است! اگر مسیر محل کار، کلاس یا... به شما زیاد دور نیست و شیب نفس‌گیری هم ندارد، دوچرخه یکی از پیشنهادهای سالم ما برای شماست؛ هم فال و هم تماشا. هم ورزش می‌کنید، هم به مقصد می‌رسید و هم هوا را آلوده نمی‌کنید.

 یار حمل‌ونقل پاک
ایستگاه مولوی

برای خرید دوچرخه پیشنهاد ما به شما خیابان مولوی، میدان رازی یا همان گمرک خودمان است که البته نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن هم ایستگاه مولوی است.

امکان ندارد در تهران زندگی کرده باشید و وسوسه خرید موتور به جانتان نیفتاده باشد. موتور، این وسیله نقلیه سریع و خشن، ذهن همه ما را دست‌کم یک‌بار برای خرید، قلقلک داده و خب از حق نگذریم گزینه خوبی هم برای ترافیک‌های نفس‌گیر تهران است، اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دیرتان می‌شود، یا مسیر رفت‌وآمد شما پرترافیک است، پس چرا که نه؟ بی‌بروبرگرد موتور یکی از گزینه‌هاست، با حدود 20میلیون تومان می‌شود یک موتور که کار شما را برای رفت‌وآمد روزانه راه بیندازد، خرید.

 سریع و خشن
میدان گمرک


علاوه بر میدان گمرک برای خرید موتور، می‌توانید سری هم به خیابان 17شهریور بزنید. اگر تصمیمتان را گرفته‌اید، شال و کلاه کنید، سوار مترو شوید و در ایستگاه میدان شهدا پیاده شوید. قبل از خرید موتور عاجزانه خواهش می‌کنیم کلاه ایمنی هم بخرید، استفاده کنید و سعی کنید قانون‌مدار باشید! این به نفع همه ماست.

خب حالا وقت آن است که برویم سراغ وسایل نقلیه جدیدتر، اسکوترهای برقی یکی از آن پیشنهادهای وسوسه‌انگیز است که اگر اهل تنوع و هیجانید این وسیله واقعا مورد جذابی است، به راحتی می‌توان با 20میلیون تومان یک اسکوتر برقی خوب خرید و مسیرهای رفت‌وآمد کوتاه را به یک تفریح تبدیل کرد.

جدیدهای جذاب
ایستگاه فردوسی


برای خرید اسکوتر برقی در تهران مراکز فروش بسیاری هستند؛ از بازار منیریه گرفته تا جمهوری. برای دسترسی به مغازه‌های اسباب‌بازی ‌فروشی انتخاب‌های متعددی دارید، ایستگاه منیریه، سعدی و فردوسی از آن دسته ایستگاه‌هایی هستند که دسترسی شما را برای خرید اسکوتر راحت می‌کنند.

و اما یار همیشه وفادار! پیکان. با یک سرچ ساده در سایت‌های فروش خودرو در کمال تعجب خواهید دید که با 20میلیون تومان هنوز هم می‌شود ماشین سوار شد!

 پیکان‌های وفادار
سایت‌های اینترنتی

علاوه بر این، ممکن است به رنوهای قدیمی و یا پرایدهای سن‌وسال داری هم بربخورید که به خریدش بیرزد، دیگر یادآوری نکنم که اگر قصد خرید از سایت‌ و فروشگاه‌های اینترنتی را دارید حتما موارد امنیتی را لحاظ کرده و از واریز ودیعه درصورتی که از صاحب خودرو مطمئن نیستید خودداری کنید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :