• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 4 شهریور 1400
کد مطلب : 138747
+
-

دعوت از 22نفر منهای 20نفر

اسکوچیچ در حالی 22بازیکن از لیگ داخلی را به تیم ملی دعوت کرده که 20نفر از آخرین لیست او در تیم‌های خارجی بازی می‌کنند

دعوت از 22نفر منهای 20نفر

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران 22بازیکن را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی دعوت کرد. این 22بازیکن از لیگ برتر ایران دعوت شده‌اند تا در غیاب لژیونرها، مینی‌کمپ تیم ملی را تشکیل دهند و تعدادی از آنها بعدا به همراه لژیونرها در اردوی نهایی حاضر شوند. اسامی 22بازیکن دعوت‌شده به مینی‌کمپ تیم ملی به این شرح است:

   دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (استقلال)، محمدرضا اخباری (تراکتور)

   مدافعان: صالح حردانی (فولاد)، عارف آقاسی (استقلال)، آرمین سهرابیان (گل‌گهر)، محمدحسین مرادمند (استقلال)، امید نورافکن (سپاهان)، سعید آقایی (پرسپولیس)، سیاوش یزدانی (استقلال)

   هافبک‌ها: مهدی تیکدری (گل‌گهر)، احمدرضا زنده‌روح (گل‌گهر)، فرشید اسماعیلی (استقلال)، وحید امیری (پرسپولیس)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، محمد کریمی (سپاهان)، زبیر نیک‌نفس (استقلال)، فرشاد احمدزاده (سپاهان)، یاسین سلمانی (سپاهان)

   مهاجمان: مهدی عبدی (پرسپولیس)، ارسلان مطهری (استقلال)، شهریار مغانلو (سپاهان)
در این فهرست یاسین سلمانی، محمد کریمی، مهدی عبدی، مهدی تیکدری، زبیر نیک‌نفس و صالح حردانی برای نخستین‌بار است که به تیم‌ملی دعوت می‌شوند و چهره‌هایی مثل عارف آقاسی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرمین سهرابیان، فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، فرشاد احمدزاده و احمدرضا زنده‌روح نیز به‌ندرت در اردوهای ملی حاضر بوده‌اند. در پست دفاع چپ هم سعید آقایی بعد از مدت‌ها به تیم ملی دعوت شده است.
اسکوچیچ آخرین‌بار تیم ملی را برای رقابت‌های مقدماتی در بحرین دور هم جمع کرده بود که از 27بازیکن اعزامی به آن مسابقات 20بازیکن هم‌اکنون لژیونر هستند و در باشگاه‌های خارجی بازی می‌کنند. از آن لیست دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌‌‌نیا و سیامک نعمتی این‌بار به تیم ملی دعوت نشده‌اند و مرتضی پورعلی‌گنجی هم مصدوم است و به‌تازگی زانوی خود را به تیغ جراحان سپرده است. به‌نظر می‌رسد در اردوی جدید و 2 بازی مقابل سوریه و عراق نیز همان 20بازیکن بیشترین شانس را برای حضور در جمع نفرات نهایی دارند و از 22نفر بالا فقط وحید امیری، ترابی، سرلک و تا حدودی نورافکن، یزدانی و مغانلو شانس انتخاب داشته باشند. بقیه بازیکنان صرفا برای تست دعوت شده‌اند و البته دعوت برخی از آنها می‌تواند تأثیراتی بر فعل‌وانفعالات بازار نقل‌وانتقالات در روزهای باقیمانده و حتی قیمت این بازیکنان داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :