• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 8 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 13873
+
-

قلعه‌نویی، انتخاب اول ذوب‌آهن برای فصل بعد

ورزش
قلعه‌نویی، انتخاب اول ذوب‌آهن برای فصل بعد




مسعود افشاری | اصفهان - خبرنگار :

 با پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کار 15 تیم ایرانی به پایان رسید و آن‌ها از امروز وارد دوره تعطیلات خواهند شد اما 3 تیم ذوب‌آهن، استقلال تهران و پرسپولیس باید 2 مسابقه حساس خودشان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند که از اهمیت بسیار زیادی هم برایشان برخوردار خواهد بود. شاید مهم‌ترین بازی این مرحله بین 2 تیم ایرانی ذوب‌آهن و استقلال برگزار شود و از آن‌جا که یک تیم ایرانی می‌تواند راهی مرحله بعد شود اصفهانی‌ها امیدوارند ذوب‌آهن بتواند این اتفاق را رقم بزند.  «سعید آذری»، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در گفت‌وگو با همشهری در مورد شرایط ذوب‌آهن پیش از بازی مقابل استقلال صحبت کرد. 

کار تیم شما در لیگ به پایان رسید و از امروز باید به فکر نبرد با استقلال باشید. فکر می‌کنید چقدر شانس صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را دارید؟
 
 تیم ذوب‌آهن کم‌تجربه نیست و بچه‌های ما 3 فصل متوالی است که در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند و به خوبی روش بازی در این مسابقات را می‌دانند؛ البته به عنوان یک تیم ایرانی دوست نداشتیم با استقلال روبه‌رو شویم چون باید یک نماینده کشورمان حتماً حذف شود ولی به هر حال از قرعه نمی‌شود فرار کرد. سعی می‌کنیم با تمام توان در 2 مسابقه پیش رو بازی کنیم. 

در هفته‌های گذشته صحبت زیادی در مورد تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی مطرح شد، نتیجه مذاکرات به کجا رسید؟ 

ذوب‌آهن در 2 فصل گذشته افتخارات بسیار زیادی در فوتبال ایران به دست آورده بود و در این فصل هم خوشبختانه با حضور امیر قلعه‌نویی شرایط بسیار خوبی داشتیم. برای انتخاب سرمربی فصل بعد نفر اول و آخر ما امیر قلعه‌نویی است. قلعه‌نویی برنامه‌های خودش را به باشگاه ارائه داده و در مورد آن باید با اعضای هیات مدیره صحبت کنیم تا به نتیجه لازم برسیم. اما به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن باز هم تاکید می‌کنم که هدف اول ما تمدید قرارداد با امیر قلعه‌نویی است. 

در هفته گذشته اختلافی هم بین شما و سپاهان در مورد هواداران ایجاد شد، در مورد آن توضیح می‌دهید؟ 

قبل از هر چیزی بگویم که به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن به تیم سپاهان هم علاقه دارم و از شرایطی که در لیگ هفدهم داشتند من هم ناراحت بودم. اما باید به این موضوع هم اشاره کنم که هواداران ذوب‌آهن در این فصل کمک بسیار زیادی به تیم ما داشتند و درست نبود سرپرست محترم باشگاه سپاهان اینطور یکطرفه در مورد هواداران ذوب‌آهن صحبت کند که ما هم پاسخ لازم را دادیم. 

مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن با وزنه‌برداران به کجا رسید؟ 

بودجه ما در سال گذشته 13 میلیارد تومان کم شد و همین موضوع مشکلات زیادی را ایجاد کرد. البته مصاحبه‌های جنجالی از طرف وزنه‌برداران هم درست نبود؛ ولی سعی می‌کنیم در اولین فرصت مشکلات را حل کنیم. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید