• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 21 مرداد 1400
کد مطلب : 138011
+
-

نکته بازی/ کثیرالسفر



اگر قرار باشد اخبار رسانه‌ها را در مورد سردار آزمون جدی بگیریم، او کثیرالسفرترین آدم جهان است. بنده‌خدا عرقش خشک نشده از این کشور به آن کشور می‌رود. در طول یک‌ماه گذشته یک پای آزمون در لورکوزن آلمان بوده و پای دیگرش در رم ایتالیا. حالا این اواخر رسانه‌ها لیون فرانسه را هم به جمع مقاصد گردشگری آزمون اضافه کرده‌اند. بی‌نوا اصلا نمی‌رسد خستگی در کند؛ هی سوار طیاره است. اینقدر که در مورد گشت‌وگذار سردار در مطبوعات و سایت‌ها حرف زده شده، لیونل مسی را این طرف و آن طرف نبردند. بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ امروز از بارسلونا خداحافظی کرد، فردا با پاری‌سن‌ژرمن بست. اینجا سردار همه‌اش سوار طیاره است. جالب‌تر اینکه تمام پروازها هم فقط در فرودگاه سن‌پترزبورگ فرود می‌آید و خبری از جدایی از زنیت نیست!

امان از مافیای رسانه‌ای غرب

شاید الان شما فکر کنید هیچ خبری در دنیای فوتبال دردناک‌تر از جدایی لیونل مسی از بارسلونا نیست. درست است که این خبر کل دنیا را به هم ریخته، اما نباید فراموش کنیم که درست در همین روزها، علیرضا حقیقی هم از گل‌گهر سیرجان جدا شد. اگر مافیای رسانه‌ای غرب اجازه می‌داد، امروز همه دنیا داشتند در مورد جدایی حقیقی حرف می‌زدند و در مورد پیوستن او به تیم جدیدش اخبار لحظه به لحظه منتشر می‌کردند. حیف که ما هرگز حریف مافیای رسانه‌ای آن طرفی‌ها نشدیم. به هر حال جدایی حقیقی از گل‌گهر، کمر این باشگاه سیرجانی را شکست و بعید است آنها به این زودی‌ها کمر راست کنند. بی‌گمان سیوهای پرشمار، واکنش‌های استثنایی، کلین‌شیت‌های فراوان و عملکرد مطلقا بدون نقص حقیقی هرگز از یاد هواداران گل‌گهر نخواهد رفت.

باز خدا را شکر زورتان نمی‌رسد

در روزی که پرسپولیس نخستین خریدش را در فصل جدید انجام داد و علیرضا ابراهیمی را جذب کرد، ابراهیم شکوری مدیر ورزشی سرخپوشان گفت: «در فصل نقل‌وانتقالات زورمان به باشگاه‌های صنعتی نمی‌رسد.» گفتنی است در همین روز پرسپولیس با دومین هدف نقل‌وانتقالاتی‌اش یعنی علی نعمتی هم مذاکره کرد و به توافقاتی دست یافت. باز هم گفتنی است الان پرسپولیس بهترین و پرستاره‌ترین تیم ایران را دارد. خب طبیعتا این تیم قهرمان بلامنازع فوتبال ایران و پرهوادارترین باشگاه کشور است. بنابراین حق دارد پرمهره باشد، اما اینکه «زورمان به صنعتی‌ها نمی‌رسد» را نمی‌فهمیم. اگر زورتان می‌رسید دیگر قرار بود چه کار کنید؟ بله؛ تیمی مثل سپاهان بیشتر از وزن فنی و محبوبیتش پول خرج می‌کند، اما همان‌ها هم امسال پیام نیازمند و احسان حاج‌صفی را از دست دادند دیگر.

این خبر را به اشتراک بگذارید