• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 21 مرداد 1400
کد مطلب : 138010
+
-

آماربازی


08
محمد نادری که دیروز رسما با استقلالی‌ها خداحافظی کرد و نخستین جداشده این تیم در فصل نقل‌وانتقالات شد، در لیگ گذشته هشتمین بازیکن برتر آبی‌پوشان بوده است. نادری در لیگ بیستم 1819دقیقه برای استقلال بازی کرد و میانگین امتیازاتش در سایت متریکا 6.97  از 10بود. او با این امتیاز بعد از مهدی قائدی، وریا غفوری، مسعود ریگی، ارسلان مطهری، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی و مهدی مهدی‌پور هشتمین بازیکن برتر آبی‌ها در لیگ بود. البته متین کریم‌زاده هم با میانگین امتیاز 7.14 امتیاز بیشتری نسبت به نادری داشته اما به‌دلیل اینکه دقایق حضورش در میدان به حدنصاب لازم نرسیده در رده‌بندی نهایی بازیکنان جای نگرفته است. کریم‌زاده فقط 303دقیقه در این فصل بازی کرد.

23
محمد نادری طی 23مسابقه‌ای که در جناح چپ استقلال بازی کرد حتی یک پاس گل هم به نام خودش ثبت نکرد. او در 21بازی دفاع چپ یا هافبک چپ بود و 2بازی هم در دفاع میانی برای استقلال به میدان رفت. آمار این بازیکن چپ‌پا در زمینه گل و پاس گل به‌شدت ناامیدکننده بود. او فقط یک گل برای آبی‌ها زد و هیچ پاس گلی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد. نادری به‌طور میانگین در هر بازی 0.4 شوت و 0.9 پاس کلیدی داشت و در 6.7 نبرد پیروز شد که درصد موفقیت او در نبردها را 59درصد نشان می‌دهد. او در هر بازی 54لمس توپ داشت و 75.8 درصد پاس‌هایش سالم به مقصد رسیدند. نادری در هر بازی 0.1 اشتباه دفاعی داشت، یعنی در کل فصل فقط 2بار اشتباه کرد.

71
براساس نمرات متریکا، محمد نادری در فصل گذشته بین تمامی بازیکنان حاضر در لیگ صاحب رتبه71شده است. محمد نژادمهدی (سپاهان)، مهدی مهدی‌پور (استقلال)، محمد طیبی (نفت آبادان)، میثم تیموری (تراکتور)، زبیر نیک‌نفس و لوسیانو پریرا (فولاد) و میلاد جهانی (ذوب‌آهن) بازیکنانی هستند که در امتیاز 6.97 با نادری هم‌امتیاز بودند اما با اختلافی جزئی در اعشار سوم کمی بالاتر یا پایین‌تر از او در جدول قرار گرفتند. بازیکنان هم‌پست محمد نادری که در جدول بازیکنان بالاتر از او قرار گرفتند به‌ترتیب امید نورافکن (سپاهان)، میلاد زکی‌پور (گل‌گهر)، ابوالفضل جلالی (سایپا)، پوریا آریاکیا (آلومینیوم اراک) و سعید آقایی (پرسپولیس) بودند و به این ترتیب محمد نادری ششمین بازیکن برتر لیگ در پست خودش شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید