• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 19 مرداد 1400
کد مطلب : 137864
+
-

با مردم/ چه شد که واردات واکسن آزاد شد


این روزها مدام خبرهایی از واردات واکسن می‌شنویم. برای منِ شهروند فرقی ندارد که واکسن از چه کانالی وارد می‌شود فقط مهم این است که وارد و فراگیر تزریق شود. اما سؤالم این است که چه شد که ظرف کمتر از یک هفته این کار امکان‌پذیر شد و چرا در 500روز گذشته این کار شدنی نبود. چه‌کسی پاسخگوی جان‌هایی است که از میان ما رفتند.
زهیر از تهران 

  هزینه اضافی شارژ کارت مترو
با هر بار شارژکردن کارت مترو، چیزی حدود 1400تومان از کارت بانکی فرد شارژ‌کننده کم می‌شود. از مسئولان مترو پیگیری کردیم و گفتند که این مبلغ در دفعات بعدی شارژ لحاظ می‌شود، درحالی‌که چنین اتفاقی نمی‌افتد. با توجه به حجم بالای مسافران در طول روز، هزینه بسیار زیادی بدون دلیل از مسافران اخذ می‌شود.
ناصری از تهران

   جلوی احداث کارخانه گندله2 و صنایع بزرگ در اردکان یزد را بگیرید
احداث صنایع آب‌بری مثل فولاد در استانی مانند یزد خیانت است و تهدیدی جدی برای آینده زندگی در این استان. بدیهی است که این استان به اشتغال و ظرفیت اقتصادی صنایع نیاز دارد اما صادرکنندگان مجوزهای صنایع آب‌بر باید در قبال مجوزهایی که صادر می‌کنند پاسخگو باشند. در اردکان که از کم‌آب‌ترین شهرهای استان است قبلا تعدادی واحد فولادی بوده و اکنون نیز احداث واحدهای جدید ادامه دارد. دستگاه‌های نظارتی مانند محیط‌زیست و آب منطقه‌ای و دستگاه‌های صادرکننده مجوز مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت در این خصوص توضیح دهند که تضمینی برای تامین آب این صنایع و نیز آب شرب و کشاورزی مردم وجود دارد؟
خلیلی از اردکان

   تکلیف زمین‌های تعاونی‌های پنجاه‌وچهارگانه کرج چه شد
37سال قبل تعداد زیادی کارمند و کارگر تحت عنوان تعاونی‌های پنجاه‌وچهارگانه کارمندی و کارگری، برای دریافت زمین در محدوده کاظم‌آباد در نزدیکی انستیتو پاستور ایران ثبت‌نام کردیم. ولی با گذشت چهار‌دهه نه پولمان برگشته، نه از زمین خبری است و نه اساسا کسی پاسخگوست.
حشمت‌الله سوری از کرج 

این خبر را به اشتراک بگذارید