• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 19 مرداد 1400
کد مطلب : 137861
+
-

کشف پیکر نوجوان مفقود شده در سیلاب کلیبر


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۲ساله که در جریان وقوع سیلاب در کلیبر مفقود شده بود، خبر داد.
به‌ گزارش همشهری، محمدباقر هنربر با اشاره به مفقود شدن 2فرد دیگر در این سیلاب گفت: عملیات تجسس برای یافتن 2 فرد مفقود شده دیگر این حادثه نیز در سطح گسترده ادامه دارد. وی با بیان اینکه این سیلاب از بعدازظهر یکشنبه در سطح منطقه کلیبر آغاز شده است، افزود: عملیات تجسس و امدادرسانی توسط نیروهای هلال‌احمر، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و به‌خصوص تیم تجسس به همراه سگ‌های زنده‌یاب و... در حال انجام است. هنربر درخصوص وضعیت خسارات وارده به منطقه خاطرنشان کرد: خسارت وارد شده به زیرساخت‌های گاز و همچنین تصفیه خانه شهید لشکری موجب قطعی گاز و آب شرب این منطقه شده است که تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آب و گاز منطقه تا پایان امروز وصل شود و چادر و بسته‌های غذایی ۷۲ساعته هلال‌احمر نیز در اختیار اهالی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: بر اثر وقوع این سیل، ۹دستگاه خودوری سواری و نیسان، 2دستگاه تراکتور، ادوات کشاورزی، راه‌های روستایی، 3پل، مزارع و باغات خسارت زیادی دیده است و همچنین چندین منزل مسکونی نیز دچار آبگرفتگی شده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید