• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 4 مرداد 1400
کد مطلب : 136632
+
-

با مردم/ مرغ تازه نایاب شده است


مرغ یخی در بازار به قیمت‌های 34 تا 38هزار تومان عرضه می‌شود و اگر مرغ تازه بخواهید تا قیمت 48هزار تومان به فروش می‌رسد. ران مرغ نیز بین 28 تا 35هزار تومان فروخته می‌شود و در چند مغازه مجاور هم قیمت یکسان دیده نمی‌شود. واقعا چه زمانی قرار است به این وضعیت سامان داده شود.
موسی گودرزی از تهران

   این چطور برنامه‌ریزی است که امیدی به مدال فروغی نداشتند
بعد از کسب مدال ارزشمند طلا توسط جواد فروغی، یک مسئول ورزشی عنوان کرد که ما توقع مدال طلا از این رشته و ایشان نداشتیم؛ درحالی‌که این ورزشکار حتی رکورد جهانی را هم زده است. آیا واقعا برنامه‌ریزی مسئولان در همین حد است که فردی که مدال کسب کرده حتی پیش‌بینی مدال هم برای او نداشتند؟ اینگونه است که قهرمانان دلسرد شده و ترک ورزش یا وطن می‌کنند.
عباس توکلی شهمیرزادی از قائمشهر 
 
   سربازان زمان جنگ نیازمند خدمات روانشناسی 
به‌ عنوان همسر فردی که دوران سربازی‌اش در روزهای 8سال دفاع ‌مقدس گذشته است، تأکید دارم که به سربازان زمان جنگ باید خدمات روانشناسی و روان درمانی ارائه شود، اما تاکنون خبری از این موضوع نشنیده ام؛ درحالی‌که انقلاب و دفاع ‌مقدس همواره مدیون رزمندگانی است که بی‌ادعا جنگیده‌اند.
زارع از تهران 
 
     بحران کم‌آبی نتیجه سوءمدیریت است 
بحران کم‌آبی در گوشه و کنار کشور به‌خصوص خوزستان نتیجه مستقیم سوءمدیریت در طول ادوار مختلف است. مردم عادی در نهایت ممکن است در مصرف آب اسراف کنند، اما در مورد اینکه آب کشاورزی یا شربشان از کجا تامین می شود، نقشی ندارند و این مسئولان هستند که توقع می‌رود در چنین مواردی مدیریت کنند. سدسازی‌های غیراصولی و انتقال آب نابجا و کارشناسی نشده عامل وضع امروز خوزستان است و حل آن نیز باید به ‌دست خود مسئولان باشد.
عقبایی از اهواز 
 
   اسکله بردخون چه شد 
اسکله بردخون شهرستان دیر در استان بوشهر از سال94 کلنگ‌زنی و به حال خود رها شده است. 5میلیارد ریال در آن زمان به این طرح اختصاص دادند که نفهمیدیم چه شد؛ درحالی‌که مردم بخش بردخون دیر در مجاورت خلیج‌فارس شغلی جز صیادی ندارند و وجود این اسکله برای مردم حیاتی است.
عبادی از بردخون

   در تعطیلات کرونایی جایی تعطیل نبود
در ۶روز تعطیلی کرونایی حداقل در محله ما نارمک، پارک تمدن مملو از شهروندان بود و کنار خیابان جای پارک کردن نبود. پارک فدک نیز تقریبا شلوغ بود. مراکز خرید هم اغلب تا پاسی از شب باز بودند. رستوران‌ها هم اغلب باز بودند و به‌خاطر غذای بیرون بر جلویشان تجمع مردمی بود. دقیقا چه مشاغلی تعطیل بودند؟
حمیدی از نارمک‌ تهران

     میوه‌های فراوان و ارزان چه شدند
یادش بخیر زمانی که همه‌‌چیز از جمله میوه‌ها ارزان بودند و مردم با هر بضاعتی می‌توانستند بهترین هندوانه شیرین و تُرد، خربزه شیرین و مثل عسل و گرمک و طالبی و میوه‌های خنک دیگر را در این فصل گرما نوش جان کنند و شاداب و سرحال باشند. اکنون آن میوه‌ها یا نیست، یا صادر می شوند و امروز حتی اگر پول هم داشته باشی که اغلب مردم ندارند با دادن مبالغ هنگفت هم محصول خوبی به‌دست مردم نمی‌رسد.
محمود بلیغیان از اصفهان

   برنامه‌های اشتهابرانگیز صداوسیما در این شرایط پخش نشود
لازم است برخی برنامه‌های اشتهابرانگیز تبلیغاتی و اغلب تکراری و بی‌محتوا یا کمتر پخش شوند یا اصلا پخش نشوند. درست نیست هر روز غذاهای رنگارنگی را به نمایش بگذارند که قشر زیادی از مردم قدرت خرید و فراهم کردن آن را ندارند و شرمنده زن و بچه می‌شوند.
یازمندی از کرج

   کسب مدال‌های فردی المپیک مفهوم بسیاری دارد
کسب مدال‌های فردی المپیک نشان می‌دهد اگر مدالی کسب می‌شود نه به‌خاطر برنامه‌ریزی دقیق مسئولان و فدراسیون‌ها که به‌دلیل تلاش فردی و استعداد اشخاص است زیرا یکی از مشکلات اساسی ایرانی‌ها این است که در کارهای گروهی موفقیت چندانی ندارند.
صبوری از تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید