• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
دو شنبه 4 مرداد 1400
کد مطلب : 136630
+
-

رئیس ‌کلانتری مانع خودکشی دختر جوان شد


دختر جوانی بالای پلی‌ رفته و در اقدامی شتابزده قصد داشت به زندگی‌اش پایان دهد اما رئیس‌کلانتری مجیدیه در اقدامی شجاعانه مانع خودکشی دختر جوان شد و او را از مرگ نجات داد.
به گزارش همشهری، عصر روز پنجشنبه 31تیرماه امسال، سرهنگ فلاح، رئیس‌کلانتری190 مجیدیه در حال عبور از پل تقاطع بزرگراه امام علی و شهید سلیمانی بود که ناگهان توجهش به دختر جوانی که روی پل رفته بود، جلب شد. او هنوز از قصد دختر جوان مطمئن نشده بود اما حدس زد که او قصد خودکشی دارد. درحالی‌که آن زمان خارج از زمان اداری بود و سرهنگ فلاح نیز خارج از محدوده کلانتری بود، اما تلاش کرد به دختر جوان نزدیک شود. او دیگر مطمئن شده بود که دختر جوان قصد دارد اقدام شتابزده‌ای انجام دهد و جانش در خطر است. در این شرایط بود که رئیس‌کلانتری در اقدامی برق‌آسا موفق شد دختر جوان را گرفته و او را از منطقه خطر دور کند. سرهنگ فلاح همزمان به صحبت با دختر جوان که 18سال دارد پرداخت و تلاش کرد او را آرام و از تصمیم غلطی که گرفته بود، منصرف کند. در این شرایط بود که دختر جوان به بخش مشاوره کلانتری منتقل و خانواده او نیز راهی کلانتری شدند. بررسی اظهارات نزدیکان دختر جوان نشان می‌داد که او به‌دلیل مشکلات خانوادگی قصد خودکشی داشته است که پس از مشاوره، به خانواده‌اش تحویل داده شد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: بررسی‌های میدانی حاکی است رئیس‌کلانتری مجیدیه در آخرین لحظه موفق به نجات جان دختر جوان شده و وی را از خودکشی نجات داده ‌که این اقدام وی قابل تقدیر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید