• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 3 مرداد 1400
کد مطلب : 136499
+
-

گفت‌و گو/ پورموسوی: مقابل فولاد برای خودمان بازی می‌کنیم

گفت‌و گو/ پورموسوی: مقابل فولاد برای خودمان بازی می‌کنیم

امیرحسین اعظمی-  خبرنگار

صنعت نفت آبادان یک فصل پرفراز و نشیب را در لیگ امسال پشت سر گذاشت. آنها در شروع لیگ نتایج بسیار خوبی گرفتند ولی مشکلات مالی باعث شد تا برزیلی‌های جنوب با بحران جدی روبه‌رو شده و هفته‌ها درحسرت برد باقی بمانند. در نیم فصل دوم اما چند نتیجه خوب شرایط را تغییر داد و اوضاع را کمی بهتر کرد ولی در مجموع آنها روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند. سیدسیروس پورموسوی در آخرین روزهای فصل تأکید می‌کند که اگر مشکلات مالی باشگاه برطرف نشود حاضر نیست در این تیم بماند. سرمربی صنعت نفت آبادان درخصوص وضعیت این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.
  فکر می‌کنید ازفولاد امتیاز بگیرید؟
بازی سختی داریم ولی امیدوارم نتیجه بگیریم.
 فولاد برای آسیایی شدن به امتیاز بازی با شما احتیاج دارد. با تمام توان مقابل این تیم بازی خواهید کرد؟
فولاد تیم قابل احترامی است و در خوزستان محبوبیت بالایی دارد اما ما در بازی این هفته دنبال برد هستیم. ما توجهی به شرایط حریف در جدول نداریم و برای خودمان و هوادارانمان بازی می‌کنیم. هواداران نفت در هر بازی از ما برد می‌خواهند و به همین دلیل ما هم برای پیروزی بازی خواهیم کرد.
  فکر می‌کنید در پایان لیگ چه رتبه‌ای را به‌دست بیاورید؟
اگر بتوانیم در این دو بازی نتایج خوبی بگیریم می‌توانیم در رده هشتم یا نهم قرار بگیریم ولی واقعا کار صنعت نفت بسیار سخت است. ما گرمای وحشتناکی را تحمل می‌کنیم و نمی‌توانیم در این هوا مثل دیگر تیم‌های لیگ برتری تمرین کنیم.
  آیا قرار است فصل بعد هم در صنعت نفت بمانید؟
من فصل بعد هم قرارداد دارم. ما امسال یک تیمی را جمع کردیم تا بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم و کار اصلی را برای فصل بگذاریم و با حفظ نفرات و جذب نفرات جدید بتوانیم دنبال یک موفقیت بزرگ باشیم.
  تا حالا صحبتی با باشگاه درباره فصل آینده داشته اید؟
بله صحبت‌هایی انجام داده‌ام و مسئله مهم این است که قرارداد 14، 15بازیکن ما تمام‌شده است. من از باشگاه خواسته‌ام که با بازیکنان تسویه حساب کنند و سپس آنها را برای فصل آینده حفظ کنند. اگر باشگاه پول بازیکنان را بدهد طبیعتا اعتماد آنها هم نسبت به باشگاه بیشتر خواهد شد.
  اگر مشکلات مالی حل نشود در صنعت نفت می‌مانید؟
من که خودم در زمین فوتبال بازی نمی‌کنم و نیاز به ابزار دارم. قطعا اگر مشکلات مالی حل نشود نمی‌توانم بمانم چون هواداران صنعت نفت از تیم انتظار دارند. اگر من بمانم و مشکلات حل نشود و دوباره داستان همین فصل تکرار شود هواداران تیم به من می‌گویند چرا قبول کردی در صنعت نفت بمانی. آنها توقع دارند که در فصل آینده برای کسب سهمیه آسیا بجنگیم و اگر شرایط مالی خوب نشود قطعا نمی‌توانم بمانم.
  راستی چرا دیگر پیراهن مشکی نمی‌پوشید؟
بله همینطور است. آخرین بار سال گذشته بود که مقابل تیم نفت مسجد سلیمان پیراهن مشکی پوشیدم ولی در بازی این هفته دوباره پیراهن مشکی می‌پوشم.

این خبر را به اشتراک بگذارید