• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 3 مرداد 1400
کد مطلب : 136492
+
-

نکته بازی/جریمه ناخن بلند

این داستان قضاوت رضا کرمانشاهی در بازی بادران و ملوان هم برای خودش حکایتی شده است. استاد یک پنالتی سوپرفضایی برای بادران اعلام کرده که البته خدا را شکر منجر به تغییر تیم‌های صعودکننده نشده. یعنی شدت شگفتی این پنالتی طوری بود که محمدحسین میثاقی در یکی از معدود جملات بامزه عمرش از کرمانشاهی پرسید: «بازیکن بادران را تیر زد یا مار؟» بعد هر کسی در مورد تخلف او یک حرف می‌زند. یک نفر گفته او تا پایان فصل محروم است، دیگری می‌گوید به مرخصی اجباری فرستاده شده و کمیته اخلاق هم فعلا 20روز او را محروم کرده! آقا این 20روز از همه جالب‌تر است. لااقل می‌گفتید تا اطلاع ثانوی یا رندش می‌کردید به یک‌ماه تعلیق. 20روز محرومیت جریمه ناخن بلند است، نه تخلف کرمانشاهی!

هر بازی، 3 اخراجی
محمود فکری روی نیمکت نفت مسجدسلیمان به یک فرمول جادویی و استثنایی رسیده است. او به ازای هر بازی که تیمش شکست می‌خورد، 3 نفر را اخراج می‌کند. سرمربی نفت بعد از شکست جنجالی برابر ذوب‌آهن میثم تهی‌دست، نیما انتظاری و مصطفی ناییج‌پور را کنار گذاشت. این وسط اخراج انتظاری که فامیل سهراب انتظاری پرسپولیس بود کلی شر به پا کرد و باعث بگومگوی تند پیشکسوت سرخ‌ها با حنیف عمران‌زاده، دستیار فکری شد. بعد از بازی با استقلال هم گویا فکری 3 بازیکن دیگر به نام‌های مقتدایی، ایزدی و طهماسبی را کنار گذاشته است. با این رویه باید خدا را شکر کنیم فصل در حال پایان یافتن است، وگرنه کلا بازیکنی برای فکری باقی نمی‌ماند. بدیهی است که تیم هیچ‌گونه مشکل فنی ندارد و همه اشکالات متوجه بازیکنان است!

جلوی فحش دادن را بگیرید بهتر نیست؟
مجموعه واکنش‌های باشگاه پرسپولیس به داستان تخلف حامد لک در بازی با ماشین‌سازی بسیار استثنایی است؛ طوری که انگار گلر سرخ‌ها مظلوم واقع شده و در حق او دارند اجحاف می‌کنند. آقایان از سناریونویسی علیه پرسپولیس حرف می‌زنند، همینطور از داستان‌های پشت پرده برای دور کردن این تیم از عنوان قهرمانی. در آخرین نمونه هم ابراهیم شکوری با استناد به قرنطینه تهران ادعا کرده رسیدگی به تخلفات حامد لک در چنین ایامی غیرقانونی است، چرا که کارمندان حق حضور در محل کار را ندارند! آقا همانطور که خود ما سر کار بودیم و این نکته را نوشتیم، اعضای کمیته انضباطی هم می‌توانستند سر کار باشند. بعد هم به‌نظر شما جلوگیری از تخلف، بدزبانی و ناسزاگویی بازیکنان، بهتر از این همه سفسطه و به در و دیوار کوبیدن نیست؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید