• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 2 مرداد 1400
کد مطلب : 136410
+
-

نکته بازی/حرف و عمل آقای منصوریان

بهترین مصداق برای هماهنگی حرف و عمل، علیرضا منصوریان است. سرمربی آلومینیوم اراک که در برنامه فوتبال برتر 5 دقیقه نطق آتشین در حمایت از داوران داشت، مدعی شد در مسابقات آسیایی به‌دلیل برخوردهای سخت انضباطی کسی جرأت حرف زدن در مورد داور را ندارد و حتی اضافه کرد: «در تیم ما کسی جرأت ندارد درباره داوری مصاحبه کند. هر کسی صحبت کند، بیرونش می‌کنم.» چند روز بعد از این اتفاق اما آلومینیوم به مصاف تراکتور رفت و در پی اتفاقاتی که بین 2 نیمکت رخ داد، منصوریان اخراج شد. او بعد از اخراج، خطاب به داور حرف‌هایی در مورد فساد در فوتبال ایران و... به زبان آورد که لب‌خوانی شده و در هماهنگی کامل با سخنرانی علیمنصور در باب احترام به داوری قرار دارد هیچی؛ فقط خواستیم تشکر کنیم!

شما که از مورینیو بهتر هستید
مجید جلالی چند سال پیش گفت: «امیر قلعه‌نویی از مورینیو بهتر است» و این جمله هنوز هم برای او تبعات دارد. هرجا تیم قلعه‌نویی بد می‌بازد، بیشتر از خود امیر، این جلالی است که زیر فشار قرار می‌گیرد! با این حال او اهل کوتاه آمدن نیست و اخیرا بار دیگر تصریح کرده مربیان ایرانی بهتر از مورینیو هستند: «اینکه مورینیو در کنار مجهزترین آکادمی و با صرف هزینه‌های زیاد نتیجه می‌گیرد، کار بزرگی نکرده است، اما حواس مربی ایرانی باید به 100 جا باشد.» استدلال را کیف کردید؟ خب شما مربیان ایرانی چرا هیچ شانسی برای کار در خارج از کشور ندارید؟ 30 سال است مربیان وارداتی از کشور4 میلیون نفری کرواسی بهترین نتایج را در ایران می‌گیرند؛ به‌نظر شما یک جای کار ایراد ندارد؟

کنعانی را با خودت ببر
بعد از انتشار فیلم فحاشی حامد لک به یک توپ‌جمع‌کن در جریان بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس، کمیته انضباطی به او مهلت داد تا دفاعیاتش را ارسال کند و بعد در این مورد تصمیم گرفته شود. شاید زمانی که شما این مطلب را می‌خوانید، کمیته انضباطی حکم پرونده لک را صادر کرده باشد. در غیراین صورت اگر گلر پرسپولیس هنوز فرصت دفاع دارد، به او توصیه می‌کنیم حتما محمدحسین کنعانی‌زادگان را همراه خودش به این کمیته ببرد. به هر حال کنعانی آنقدر تبحر دارد که توانست از زیر آن فیلم فحاشی در اتوبان در برود و بی‌توبیخ و محرومیت، کار را «بدون رنگ» در بیاورد. احتمالا اگر لک اجازه بدهد کنعانی از او دفاع کند، کمیته انضباطی یک چیزی هم دستی به دروازه‌بان پرسپولیس خواهد داد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید