• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 2 مرداد 1400
کد مطلب : 136416
+
-

گل‌زن/ لباس حاشیه‌ساز

الهام محمودی-  روزنامه‌نگار
اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال زنان به میزبانی اصفهان از ۲۸تیر آغاز شده و تا ۷مرداد زیرنظر مریم ایراندوست ادامه دارد. نکته جالب اینجاست که ملی‌پوشان در این اردو با کاورهایی در حال تمرین ‌هستند که لوگوی باشگاه سپاهان روی آنها دیده می‌شود و این ماجرایی است که برای تیم ملی و فدراسیون دردسرساز شده است. گویا تیم ملی در سفر به اصفهان کاور به همراه نداشته و مجبور شده از باشگاه سپاهان درخواست کاور کند! همین داستان باعث شده تا حرف‌و‌حدیث‌های زیادی درباره همکاری‌ فدراسیون با باشگاه سپاهان مطرح شود، آن هم در روزهایی که تیم فوتبال این باشگاه برای قهرمانی لیگ برتر رقابت نزدیکی با پرسپولیس دارد!

بازگشت آقای خاص
حالا دیگر می‌‌توانیم یک کف مرتب برای خانم نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال بزنیم که انصافا در بخش زنان تا اینجای کار خوب عمل کرده است. او ابتدا با پرداخت پاداش ملی‌پوشان فوتسال که 3سال به تعویق افتاده بود، جایی در دل‌ها باز کرد. سپس در رده‌های مختلف، تیم‌های ملی زنان را راه‌اندازی کرد و مریم ایراندوست را پس از نزدیک به یک دهه به تیم ملی بزرگسالان بازگرداند. حالا هم علی صانعی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان در 2دوره قهرمانی آسیا را به نیمکت این تیم بازگردانده است. قرار است در هفته پیش‌رو هم بقیه نفرات تیم ملی فوتسال در جلسه‌ای مشخص شوند.

نماینده ایران در فوتبال المپیک
تیم ملی فوتبال زنان سوئد در نخستین روز از مسابقات فوتبال المپیک توکیو با پیروزی ۳برصفر برابر آمریکا شگفتی‌ساز شد تا نوار ۴۴بازی بدون شکست یانکی‌ها پاره شود. البته سوئدی‌ها پیش از این در المپیک ریو هم آمریکا را در مرحله یک‌چهارم نهایی و در ضربات پنالتی حذف کرده بودند. اتفاق جالب دیگر در این بازی حضور پریا شهریاری به‌عنوان ناظر در المپیک توکیو بود. شهریاری در روز اول دیدار استرالیا و نیوزلند را هم نظارت کرد. او در ادامه به‌عنوان ناظر در دیدار تیم‌های ژاپن با آفریقای‌جنوبی و مکزیک با فرانسه در بخش مردان هم حضور داشت.









 

این خبر را به اشتراک بگذارید