• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 24 تیر 1400
کد مطلب : 135926
+
-

منهای داربی

جذابیت‌هایی که فدای توجه به نبرد سرخابی‌ها می‌شود


بازی پرسپولیس و استقلال آنقدر مسابقه بزرگ و جذابی هست که معمولا همه دیدارهای همزمان را تحت‌الشعاع قرار ‌دهد. حالا این دو تیم در یک‌چهارم نهایی جام حذفی به هم خورده‌اند و طبیعتا کمتر کسی به 3بازی دیگر این مرحله توجه می‌کند. اما حقیقت آن است که این مرحله غیر از داربی جذابیت‌های دیگری هم دارد. دیدار 2تیم دسته اولی ملوان انزلی و خیبر خرم‌آباد 10 روز دیگر برگزار می‌شود، اما 2 بازی جذاب دیگر همین امروز انجام خواهد شد.

  طعنه نویدکیا و آخرین مهلت نکونام
تقابل فولاد و سپاهان در این مرحله بسیار جذاب است. این بازی در اهواز برگزار می‌شود؛ همان جایی که سپاهان 2هفته پیش 2امتیاز حیاتی را از دست داد و از کورس قهرمانی عقب افتاد. جالب اینجاست که محرم نویدکیا با تمام آرامش و متانتش، بعد از این بازی و پیش از مسابقه با نفت آبادان جملاتی به زبان آورد که برخی آن را طعنه به تیم نکونام دانستند. محرم، نفت آبادان را تنها تیم فعلی خوزستان دانسته بود که فوتبال واقعی بازی می‌کند! از سوی دیگر شرایط برای فولاد هم در لیگ خیلی ایده‌آل نیست و این تیم نیاز دارد در جام حذفی جلوتر برود. بنابراین بعید نیست شکست احتمالی فولاد در این مرحله، موقعیت جواد نکونام یا حتی سعید آذری، مدیرعامل باشگاه را به خطر بیندازد.

  تکرار بازی جنجالی لیگ
امروز در سیرجان هم گل‌گهر از آلومینیوم اراک پذیرایی می‌کند. تیم سیرجانی که هزینه قابل توجهی در این فصل انجام داده، در لیگ برتر شانس حضور در جمع 3تیم اول را از دست داد و برای کسب عنوان چهارمی در حال رقابت است. راه آسان‌تر برای کسب سهمیه آسیایی اما قهرمانی در جام حذفی است. امیر قلعه‌نویی بعد از سال‌ها ناکامی در کسب جام، حتما همه توانش را برای موفقیت در این مسابقات خواهد گذاشت، اما حریف امشب او هم تیم خوبی به نام آلومینیوم اراک است که در مرحله قبلی تراکتور را حذف کرده است. تقابل علیرضا منصوریان با قلعه‌نویی هم می‌تواند جالب باشد؛ مخصوصا از آن جهت که آنها 2هفته پیش در لیگ برتر به هم خوردند و گل‌گهر در یک بازی جنجالی با یک پنالتی بسیار مشکوک در ثانیه‌های پایانی موفق به شکست آلومینیوم اراک شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید