• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 14 تیر 1400
کد مطلب : 134993
+
-

نکته بازی/ پس بابت چی پول می‌گیرند؟



گویا فرهاد مجیدی تصمیم گرفته درصورت پیروزی استقلال برابر تراکتور در بازی سه‌شنبه‌شب، بار دیگر به بازیکنانش پاداش بدهد. پیش از این اعلام شده بود او به‌خاطر پیروزی بر گل‌گهر، از جیب خودش نفری 20میلیون تومان به بازیکنان پاداش داده است. برخی ناظران این خبر را باور نمی‌کنند و حدس می‌زنند یک منبع مالی پشت این داستان است. ما چون چیزی نمی‌دانیم، قضاوتی هم نمی‌کنیم. با این حال در شرایط فعلی یک سؤال دیگر به‌وجود می‌آید؛ اینکه مگر قرار است بازیکنان برای هر برد پاداش بگیرند؟ اصلا مهم نیست چه‌کسی این پول را می‌پردازد؛ مسئله مهم این است که اگر قرار باشد به فوتبالیست‌های بزرگوار بابت هر برد پاداش پرداخت شود، پس چرا به آنها دستمزد می‌دهند؟ برای اینکه بازی کنند و نبرند؟

پول جورکن تا اخراجت نکرده!

این روزها کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس از وضع مالی باشگاه شاکی هستند. این مسئله کاملا مشهود است و آنها از هر فرصتی برای ابراز گلایه استفاده می‌کنند. کار به جایی رسید که حتی شایعه غیبت اعتراض‌آمیز یحیی گل‌محمدی در تمرینات سرخپوشان هم به گوش رسید؛ هرچند گویا او فعلا چنین تصمیمی ندارد. در هر صورت آنچه مسلم است اینکه ماه‌عسل کادر مدیریتی جدید تمام‌شده و کم‌کم کار به جاهای سخت رسیده است. ما اگر جای جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری و سایر مدیران باشگاه باشیم، از زیر سنگ هم که شده پول جور می‌کنیم و کار بازیکنان را راه می‌اندازیم؛ چون در غیراین صورت ممکن است گل‌محمدی یک‌بار دیگر برای تغییر مدیریت، ضرب‌الاجل 48ساعته به وزارتخانه بدهد. می‌دانید که وزارت هم روی حرف آقا یحیی حرف نمی‌زند!

با این نتایج، کسی هم می‌آید؟

سعید آذری، مدیرعامل فولاد طوری گفته: «حاضر نیستیم برای حضور هواداران در ورزشگاه ریسک کنیم» که انگار همه مجوزهای قانونی صادر شده و فقط امضای ایشان مانده است! از خیلی وقت پیش اعلام شده بود مسابقات لیگ بیستم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. بعد هم به فرض محال بنا باشد مردم بیایند؛ فکر می‌کنید با این نتایجی که فولاد می‌گیرد، هواداران برای حضور در ورزشگاه سر و دست بشکنند؟ در آسیا که اوت شدید، در حذفی هم که به زحمت قشقایی را شکست دادید، در لیگ هم از 6 بازی آخر فقط 2 تا را برده‌اید. تماشاگر بیاید چه کند؟ اگر کمتر مصاحبه کنید، شاید وقت بیشتری برای تیم‌تان باقی بماند؛ در غیراین صورت ممکن است اهوازی‌ها حاضر نشوند ریسک ادامه حضور شما برای فصل بعد را قبول کنند!

این خبر را به اشتراک بگذارید