• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 9 تیر 1400
کد مطلب : 134639
+
-

با مردم/ مسئولان نباید صحبت از قیمت واکسن بکنند


درحالی‌که قرار است واکسن رایگان باشد چرا برخی خبرها مبنی بر قیمت واکسن مطرح می‌شود درحالی‌که در هیچ جای دنیا صحبتی از قیمت واکسن نشده است. مسئولان باید کارها را به‌گونه‌ای مدیریت کنند که برخی مسائل خبری نشود.
محمدرضا از رشت

   بنیاد شهید چرا برنامه‌ای برای تزریق واکسن ندارد
بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکیلات عریض و طویل و مراکز بهداشت و درمان و بودجه قابل توجه هیچ برنامه مشخصی برای تزریق واکسن کرونا نداشته و ندارد. چندبار مراجعه حضوری به بنیاد داشته‌ام و تنها می‌گویند به شما پیامک می‌زنیم. این در حالی است که جانبازان که اکثرا بالای 65سال سن دارند و آسیب‌های جسمی و روانی دیده‌اند قادر به ایستادن در صف‌های واکسن و تحمل کردن ازدحام و جمعیت نیستند. لطفا مسئولان فکری برای جانبازان بکنند.
جانباز 60درصد از تهران 

  جنگل‌بانی زمین‌های کشاورزی ما را تصاحب کرده است
از حدود 20سال قبل جنگل‌بانی زمین‌های دیم کشاورزی روستاهای مختلف را در اختیار گرفته و اجازه کشت گندم به کشاورزان نمی‌دهد درحالی‌که پدران ما به‌مدت 45سال روی این زمین‌ها کار کشاورزی آن هم با دست خالی انجام می‌دادند. اکنون انصاف نیست که در روزگار پیری که درآمدی ندارند نتوانند کشاورزی بکنند. همچنین با ر‌ها‌سازی‌ این زمین‌های دیم بسیاری از جوانان روستایی می‌توانند شاغل شوند. روستایی دلش می‌خواهد در روستایش بماند اگر بگذارند.
آجرلو از آبگرم قزوین 

  آیا شروع به‌کار نانوایی‌ها ساعت ندارد؟
برخی از نانوایی‌ها بسیار دیر شروع به پخت نان می‌کنند و این برای افرادی که شاغل هستند و صبح زود سرکار می‌روند مشکل ایجاد می‌کند. ‌پیشنهاد می‌کنم ساعت کاری واحدی را برای نانوایی‌های سطح شهر تعیین کنند.
عدالت از تهران

  جوایز خیالی در تبلیغات‌های صداوسیما
چند وقتی است تبلیغات بی‌پشتوانه و بی‌حساب و کتاب با جوایز بعضا خیالی، دامان صدا سیما را گرفته است. آیا این سازمان نباید درستی ادعاهای این تبلیغات را به‌گونه‌ای رصد کند و شرکت‌ها تضمین کنند که دروغ تحویل مردم ندهند.
سلامی از مشهد

  در مورد شهدای هسته‌ای سریال بسازند
با تشکر از دست‌اندرکاران سریال(صبح آخرین روز) که زندگی شهید شهریاری را از ابتدا تا انتها به تصویر کشیدند، پیشنهاد می‌کنیم جهت آشنایی مردم با مفاخر کشورمان و پاسداشت نام این شهیدان، در مورد دیگر شهدای هسته‌ای هم سریال ساخته شود.
 کتابی از تهران

   وام مستأجران کرونایی برای مستأجران قابل استفاده نیست
وام مستأجرین کرونایی که شدیدا به این وام نیاز دارند برای آنها قابل دریافت نیست چرا که قوانین دریافت این وام‌ها سختگیرانه است وبه‌خصوص برای ضمانت این وام بسیار سختگیری می‌کنند. اگر وام ودیعه مسکن به مستأجران نرسد به چه‌کسی خواهد رسید؟
 مستأجر سرپرست خانوار

  صداقت اصلی‌ترین عامل موفقیت اقتصادی کشور است
روش‌های نادرست و فریبکارانه بعضی از کسبه و تولیدکنندگان ما در حالی رایج شده است که یکی از رموز موفقیت اقتصادی کشورهای پیشرفته این است که در صنعت، تجارت، تولید و کسب‌وکارشان، اصل راستی و درستی حرفه‌ای، صداقت، و امانتداری را رعایت می‌کنند و تقلب، ریا و کم‌فروشی در کارشان نیست، برعکس ارائه اجناس مرغوب و یکدست در دستور کار همیشگی‌شان است درحالی‌که آنها مسلمان نیستند و فقط رسم انسانیت را رعایت می‌کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

  مسئولان متوجه سختی معیشت مردم باشند
برخی مسئولان آنچنان در سخنان خود از اقدامات سازنده حرف می‌زنند که انسان متحیر می‌شود و این مطلب را به ذهن متبادر می‌کند که گویی مردم در رفاه و آسایش هستند. از مسئولان توقع داریم بیش از هر چیزی سختی معیشت جامعه را درک کنند و هرگز فراموش نکنند مردم با هر نوع نگرشی بزرگ‌ترین سرمایه‌های یک کشور هستند.
لیاقتی از تهران 

  پارکینگ متروی کرج قیمت‌های غیرمنصفانه دارد
پارکینگ متروی کرج برای خودرویی که 2‌ساعت توقف کرده همان رقم 8ساعت توقف را می‌گیرد که این عادلانه نیست و توقع این است که توقف کمتر هزینه کمتری داشته باشد.
زمانی از کرج
 

این خبر را به اشتراک بگذارید