• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 9 تیر 1400
کد مطلب : 134631
+
-

درگیری خونین پدر و پسر در فسا

درگیری خونین پدر و پسر در فسا


مردی که با پسر جوانش دچار اختلاف شده بود با او درگیر شد و با ضربات چاقو، وی را به قتل رساند.
به گزارش همشهری، این جنایت خانوادگی، دوشنبه شب در یکی از روستاهای شهرستان فسا واقع در استان فارس اتفاق افتاد. آن شب به مأموران پلیس خبر رسید که در جریان درگیری پدر و پسری با هم در خانه‌شان پسر جوان با ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده است. در این شرایط مأموران با حضور در محل وقوع جنایت به تحقیق در این‌باره پرداختند. بررسی‌ها نشان می‌داد این پدر و پسر از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند که در این درگیری پدر با ضربات چاقو جان پسرش را گرفت.
سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در این‌باره به همشهری گفت: براساس گزارش مامورانی که در محل حادثه حاضر شده بودند پدر ۵۶ ساله دچار بیماری روحی- روانی بود که در مشاجره با پسر ۲۹‌ساله‌اش او را به قتل رساند.
وی ادامه داد: پسر جوان در این درگیری مجروح شده بود و بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد، اما در مسیر جانش را از دست داد و همکارانم صبح سه‌شنبه ۸ تیر، متهم را دستگیر کردند.
محمدی با اشاره به تشکیل پرونده‌ در این‌باره گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد دیگر این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید