• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
چهار شنبه 9 تیر 1400
کد مطلب : 134636
+
-

کوتاه از حادثه/ مرد بوشهری ناجی 3بیمار شد


اعضای بدن مرد بوشهری که دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت خانواده‌اش به 3بیمار نیازمند اهدا شد. به گزارش همشهری، علیرضا باقری، رئیس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این‌باره گفت: ایثار خانواده غلامعلی صفری، باعث شد سحرگاه سه‌شنبه در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر دو کلیه و کبد و همچنین نسوج این فرد برای بیماران صعب‌العلاج جداسازی و برای نجات جان بیماران نیازمند به عضو به بیمارستان ابوعلی سینای شیراز فرستاده شود. به گفته وی، این مرد غلامعلی صفری - 44ساله- نام داشت و با رضایت همسر و فرزندان کم سن و سالش اهدای اعضا انجام شد. 

آسانسور؛ قاتل دختر 4ساله 
دختر خردسال که به دور از چشم والدینش سوار آسانسور شده بود در جریان حادثه‌ای تلخ جانش را از دست داد.
به گزارش همشهری، این حادثه درنظرآباد واقع در استان البرز اتفاق افتاد و در جریان آن دختری 4ساله جان باخت. سرهنگ فرج‌الله اسدللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز در این‌باره گفت: مأموران پاسگاه تنکمان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی‌۱۱۰ از وقوع حادثه برای دختری ۴ ساله مطلع و برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. مأموران با حضور در محل حادثه معلوم شد دختربچه بدون اطلاع والدینش وارد آسانسور دستی شده و دکمه حرکت آن را فشار داده که با توجه به عدم‌تسلط وی برای کنترل آسانسور، سرش بین سقف و کف آسانسور گیر کرده   و دچار حادثه شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در ادامه گفت: با حضور عوامل آتش‌نشانی کودک از آسانسور خارج و به مرکز درمانی منتقل شد اما به‌دلیل شدت صدمه وارده هنگام انتقال به بیمارستان جان خودش را از دست داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید