• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 7 تیر 1400
کد مطلب : 134366
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/L9mG4
+
-

آماربازی


25
تیم تراکتور این هفته در حالی به پدیده باخت که با زدن 25شوت به سمت دروازه این تیم بیشتر از تمام بازی‌هایش در این فصل شوت زده بود. در این بازی پدیده از دقیقه بیستم با اخراج علی نعمتی 10نفره شد و 70دقیقه با یک بازیکن کمتر مقابل تراکتور بازی کرد. در این شرایط تراکتور با مالکیت 60درصدی و 433پاس توانست 25بار به سمت دروازه میزبانش شوت بزند و در تمام این آیتم‌ها برتر از حریف باشد. پدیده 40درصد مالکیت داشت و با 261پاس فقط 13شوت زد. در دقت پاس هم تراکتور 89به 74برتر از میزبانش بود. اما درنهایت هر دو تیم 6شوت داخل چارچوب داشتند و پدیده با یک گل بیشتر برنده شد.

12
 یکی از اتفاقات مهم هفته بیست‌وچهارم پیروزی نفت آبادان مقابل سایپا بود که بالاخره بعد از 12هفته آبادانی‌ها را صاحب یک برد کرد. صنعت نفت در هفته یازدهم نساجی را در قائمشهر شکست داد و بعد از آن بازی با 21امتیاز در رتبه دوم جدول قرار گرفت. اما از همان هفته بدشانسی‌های زردپوشان آغاز شد و تیم محبوب آبادانی‌ها با 12بازی بدون برد و کسب فقط 5امتیاز به جمع قعرنشین‌ها پیوست و گزینه سقوط شد. جدال این هفته صنعت‌نفت با سایپا یک بازی 6امتیازی میان قعرنشین‌ها بود و اگر نتایج ضعیف نفتی‌ها برای سیزدهمین هفته متوالی ادامه پیدا می‌کرد این تیم حالا پایین‌تر از سایپا گزینه جدی سقوط بود. اما تک‌گل طیبی و بردن بعد از 12هفته، برزیلی‌ها را تا رتبه نهم بالا برد.

03
 برتری این هفته استقلال مقابل گل‌گهر سومین برد متوالی این تیم بود و این برای نخستین بار در فصل جاری است که آبی‌پوشان توانسته‌اند به 3پیروزی متوالی برسند. استقلال در 16بازی تحت هدایت محمود فکری هرگز به 3برد متوالی نرسیده بود و فرهاد مجیدی هم از زمان بازگشت به این تیم نتوانسته بود 3بازی متوالی را ببرد. جالب اینکه همزمان با استقلال، تیم‌ پرسپولیس هم این هفته به سومین برد متوالی‌اش دست یافت و در انتهای جدول هم نساجی توانست سومین برد متوالی‌اش را جشن بگیرد. رکورد پیروزی‌های متوالی در فصل جاری در اختیار پرسپولیس و سپاهان است که هر کدام در مقطعی از فصل به 6برد متوالی رسیده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید