• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 5 تیر 1400
کد مطلب : 134075
+
-

تماس‌هایی از زیرزمین


همشهری مترو را از جایگاه اختصاصی‌اش بردارید

خانم یا آقای غلامپور این پیام را ارسال کردند: ضمن تشکر از تلاش روزنامه همشهری برای ویژه‌نامه مترو، پیشنهادهای ما را به گوش مسئولان مترو برسانید تا وضعیت قطارها و محیط مترو بهتر شود. چند پیشنهاد دارم: 1-تعداد آب‌خوری‌های ایستگاه‌ها بیشتر شود. 2- سرویس بهداشتی برای ایستگاه‌ها ساخته شود. 3- پریز برق برای شارژ گوشی در محوطه ایستگاه و قطارها تعبیه شود. 4-ویژه‌نامه مترو به تعداد بیشتر توزیع شود. 5- یادداشت‌های مترویی که قبلا همشهری داشت در آن نوشته شود.
   پاسخ:   سپاس از شما که ما را می‌بینید. موارد مربوط به نشریه را در برنامه‌های کاری قرار می‌دهیم و درخواست‌های‌تان درباره مترو را هم با مسئولان در میان می‌گذاریم و با تبدیل کردن آنها به گزارش و گفت‌وگو در همشهری مترو منتشر می‌کنیم.
پیام ارسال شده از شماره 82... 0935166 : سلام. از انتشار نشریه همشهری مترو خیلی سپاسگزارم. گروه‌هایی که نشریه مترو را مطالعه می‌کنند کم نیستند ولی باید فرهنگ مطالعه و اندیشیدن و تفکر را در کل مردم گیتی خاکی‌مان جابیندازیم.
   پاسخ:  مجموعه همشهری مترو هم از شما ممنون هستند که ما را می‌بینید. درباره جا انداختن فرهنگ مطالعه در گیتی خاکی‌مان راستش خیلی دست و بال‌مان باز نیست ولی تلاش می‌کنیم همشهری مترو در هر شماره بهتر از شماره قبلی باشد و نگاه‌های بیشتری در واگن‌ها و ایستگاه‌ها را به‌خود مشغول کند. بهترین اتفاق این است که هربار ناچار به افزایش تیراژ شویم که این هم فقط با در دست چرخیدن‌های همشهری مترو در زیرزمین تهران رخ می‌دهد.
پیام ارسال شده از شماره 48... 0915950: از مشهد چند روزی میهمان تهران بودم و همشهری مترو به دستم رسید. به‌نظرم خوب است چنین نشریه‌ای سراسری شود و در تمام شهرهایی که مترو دارند توزیع شود.
   پاسخ:   ممنون از تماس شما. بله خیلی خوب است اگر چنین اتفاقی بیفتد. این کار فعلا از تهران شروع شده و مثل هر پروژه دیگری ممکن است در آینده توسعه پیدا کند و به شهرهای دیگر هم سرایت کند. روزنامه همشهری هم ابتدا از تهران شروع کرد و حالا در تمام ایران همشهری داریم. همشهری مترو هم می‌تواند همین مسیر را از زیرزمین برود.
آقا یا خانم گودرزی، متنی با عنوان «لزوم تعبیه جایگاه قرارگیری جراید در مترو» برایمان فرستادند و در آن نوشتند: به‌عنوان فردی که مرتب از مترو برای رفت‌وآمد استفاده می‌کند از مسئولین این سازمان تقاضا دارم که جایگاه‌هایی را برای قرار دادن روزنامه یا مجلاتی که داخل واگن‌ها قرار دارند تعبیه کنند. چند روز پیش روزنامه همشهری مترو را در متروی ابن‌سینا برداشتم و خواندم و وقتی می‌خواستم در ایستگاه انقلاب پیاده شوم هیچ محلی برای گذاشتن روزنامه ندیدم. با روزنامه‌ای که رایگان گرفته بودم و می‌شد افراد دیگری از آن استفاده کنند چه باید می‌کردم؟ 
   پاسخ:   ممنون از نکته‌ای که مطرح کردید. درباره سیاست کلی مسئولان مترو نمی‌توانیم پاسخی بدهیم ولی برای رفع دغدغه شما، مؤسسه همشهری جایگاه ویژه‌ای برای قرار گرفتن همشهری مترو در ایستگاه‌های مترو تهیه کرده که به‌زودی در دسترس مسافران مترو قرار می‌گیرد. امیدواریم این جایگاه‌ها بتواند توزیع همشهری مترو در ایستگاه‌ها را منظم کند. البته قرار است این جایگاه‌ها خودش یک رسانه هم باشد. پیام‌های روی این جایگاه‌ها بیش از پیش ما را به شما نزدیک می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید