• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 29 خرداد 1400
کد مطلب : 133502
+
-

روحانی: نباید یک رأی جابه‌جا شود

 رئیس‌جمهور با بیان اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری از مهم‌ترین انتخابات کشور است گفت: امیدوارم حضور و مشارکت بالای مردم موجب مایوس‌شدن دشمنان شود.
حسن روحانی دیروز پس از انداختن رأی خود در صندوق در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران   درتوصیه به همه دست‌اندرکاران، ‌استانداران و بخشداران گفت: حفظ آرای مردم مهم است و نباید یک رأی جابه‌جا شود و همانطور که در همه انتخابات اینطور بوده است ، حق‌الناس رعایت شود تا مردم نتیجه آرای خود را شاهد باشند.
وی افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری هر 4سال یک‌بار در کشور انجام می‌شود و با توجه به اختیارات و مسئولیت‌های وسیع و سنگینی که در قانون برای رئیس‌جمهور مشخص شده است، انتخاب مهمی است.
 وی گفت: کاش از روز ثبت‌نام در انتخابات هیچ مشکلی نداشتیم و امروز شاهد حضور بیشتر مردم بودیم. اما مردم می‌دانند این انتخابات برای کشور، سرنوشت خودشان و نظام جمهوری اسلامی ایران چقدر اهمیت دارد.
رئیس‌جمهور افزود: من فکر می‌کنم در دنیا تنها چند کشور وجود دارند که انتخابات آنها مورد توجه جهانیان است، وگرنه اکثر کشورهای دنیا وقتی انتخابات برگزار می‌کنند عمدتا برای مردم خودشان اهمیت دارد.
روحانی گفت:  چند کشور در دنیا هستند که انتخابات آنها مورد توجه همه جهان است و می‌خواهند بفهمند حضور مردم و فردی که انتخاب می‌شود کیست و چگونه خواهد بود؛ یکی از آن کشورهای مهم، جمهوری اسلامی ایران است و در طول 42سال همینطور بوده و همچنان هم اینطور است. / ایرنا

 

این خبر را به اشتراک بگذارید