• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 17 خرداد 1400
کد مطلب : 132400
+
-

اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

فرقی نمی‌کند در تهران بازی کنیم یا بحرین، ما برای پیروزی کاملا آماده‌ایم

اسکوچیچ: بحرین را مثل کف دستم می‌شناسم

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین گفت: «این بازی حیاتی است و اهمیت زیادی برای ما دارد. بحرین تیم خوبی است و ما احترام زیادی برای آنها قائلیم. تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا نتیجه خوبی بگیریم.» او درباره اوضاع تیمش بعد از بردن هنگ‌کنگ توضیح داد: «بازسازی و ریکاوری را انجام دادیم و همچنین تمرینات تاکتیکی را پشت‌سر گذاشتیم. همه چیز را درباره بازی با هنگ‌کنگ کنار گذاشتیم و دیگر به آن بازی فکر نمی‌کنیم. پرونده آن بازی بسته شد و ارتباطی به بازی با بحرین ندارد.»
سرمربی تیم ملی درباره شرایط عجیب رقابت‌ها و میزبانی بحرین در هر 2 بازی رفت‌و برگشت گفت: «فرقی نمی‌کند که بازی کجا برگزار شود. چه در تهران و چه در بحرین، برای برد بازی می‌کنیم و شرایط برای ما مشابه است. شرایط عادی این بود که ایران میزبان باشد اما با این وجود تیم ما با اعتماد به نفس کامل وارد زمین می‌شود. ایمان کامل به تیمم دارم و مطمئنم فردا(امروز) می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. ما برخلاف سایر تیم‌ها باید 4بازی در این شرایط آب‌وهوایی انجام دهیم. ولی باز هم تأکید می‌کنم، برای بحرین و سرمربی این تیم احترام قائل هستیم، اما کاملا آماده مواجهه با این تیم هستیم.»
دراگان در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی درباره اینکه آیا نسبت به تیم بحرین شناخت دارد یا نه، با قاطعیت گفت: «من تیم شما را به خوبی تیم خودم و مثل کف دستم می‌شناسم.» خبرنگار دیگری پرسید: حتما اشتباهات تیم ملی ایران در بازی رفت را به خاطر دارید و آیا این اشتباهات برطرف شده است یا نه؟ اسکوچیچ پاسخ داد: «شرایط تیم تغییر کرده، مربی جدید آمده، بازیکنان جدید هستند و سبک بازی جدید است. می‌توانم بگویم بازی فردا(امروز) هیچ ارتباطی به دیدار رفت و سبکی که آن بازی داشت، ندارد.»
وحید امیری هم بازیکنی بود که همراه دراگان به کنفرانس مطبوعاتی رفت اما حرف زیادی برای گفتن نداشت. او در خصوص بازی با بحرین این چنین گفت:‌«بازی سختی داریم، اما آماده‌سازی خوبی داشته‌ایم. خیلی خوب ریکاوری و همه تاکتیک‌ها را مرور کردیم. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و به نتیجه خوبی برسیم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید