• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 خرداد 1400
کد مطلب : 132401
+
-

سوسا: در سطح ایران نیستیم اما می‌توانیم ببریم

سرمربی بحرین با نام‌بردن از سردار و طارمی اعتراف کرد ایران بازیکنان بسیار بزرگی دارد

سرمربی تیم‌ملی بحرین در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران گفت: «بازی آخر مقابل ایران برایم مهم بود که ما توانستیم آن را ببریم. ما می‌رویم که ببریم و می‌دانیم با توجه به احساساتمان، انگیزه و ترکیبی که داریم می‌توانیم اندیشه خود را در بازی پیاده‌سازیم.»
هلیو سوسا ادامه داد: «ما سعی داریم از فضاهایی که ایران به ما می‌دهد استفاده کنیم. کاری به بازی‌های گذشته ندارم و نگران آنها نیستم. شرایط ما اکنون شرایط متفاوت و خوبی است. ما صدرنشین گروه هستیم؛ چیزی که خیلی به آن عادت نداریم.»
سوسا در ادامه افزود: «ایران جزو تیم‌هایی است که بهترین بازیکنان آسیا را دارد. یک بازیکن در روسیه بهترین بازیکن می‌شود یا مثلا مهدی طارمی که در پورتو و پرتغال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و گل بسیار زیبایی هم در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند. یا مثلا یک تیم از لیگ این کشور به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد. البته ما هم تغییر کرده‌ایم و کاملاً با تیم یک سال‌ونیم پیش متفاوت هستیم. بازی مقابل ایران یک چالش بزرگ برای ماست. یک چالش فوق‌العاده که به‌نظرم باید از لحظه‌لحظه آن لذت ببریم.»
او ادامه داد: «تمام بازیکنان ما برای قرارگرفتن در ترکیب همیشه باید تلاش کنند. همه باید متمرکز باشند و همه باید سعی و تلاش خود را انجام دهند. بازی فقط تاکتیک نیست و ما باید بتوانیم به بازی هویت بدهیم.
تیم ملی ایران در کنار کره‌جنوبی و ژاپن جزو بهترین‌ها بوده و ما نیز اکنون سعی داریم با آنها رقابت کنیم. یقینا در سطح آنها نیستیم ولی یک بازی هم یک بازی است و ما می‌توانیم به هدفمان دست یابیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید