• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 25 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130611
+
-

آماربازی

03
فردا (یکشنبه) در ادامه هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، سپاهان میزبان مس رفسنجان است و این سومین مصاف این دو تیم در فصل جاری خواهد بود. سپاهان بازی رفت را در رفسنجان 2بریک پیروز شد و برد باارزشی به‌دست آورد. این دو تیم در نخستین بازی جام حذفی هم به یکدیگر برخورد کردند که این بار سپاهان میزبان بود و این بار هم 2بریک پیروز شد. البته این بازی در اصفهان برگزار شد. امشب 2تیم در شرایطی به‌مصاف هم می‌روند که مس آن شرایط خوب نیم‌فصل اول را ندارد. تیم محمد ربیعی در نیم‌فصل اول به رتبه هشتم رسید اما در جدول نیم‌فصل دوم فعلا سیزدهم است. سپاهان هم با 17امتیاز از 7بازی صدرنشین نیم‌فصل دوم است حتی اگر امشب شکست بخورد.

02
یکی از بازی‌های باقیمانده هفته بیست‌وسوم لیگ که فردا شب برگزار می‌شود، جدال 2 تیم پایین‌جدولی نفت مسجدسلیمان و ماشین‌سازی است. این دو تیم اگرچه در رتبه‌های پایین قرار دارند و به‌خصوص ماشین‌سازی شرایط خوبی در جدول ندارد اما یک وجه مشترک دارند. هر دو تیم به‌تازگی سرمربی خودشان را تغییر داده‌اند، هر دو تیم با سرمربی جدیدشان 2بار به میدان رفته‌اند و هر دو تیم در این دو بازی شکست نخورده‌اند. جالب اینکه سرمربیان جدید هر دو تیم هم از استقلالی‌های سابق هستند. نفت مسجدسلیمان با محمود فکری به یک برد و یک مساوی رسیده و ماشین‌سازی هم با علیرضا اکبرپور 2مساوی کسب کرده است. البته به‌نظر نمی‌رسد اکبرپور با این روند بتواند ماشین را در لیگ‌برتر حفظ کند. مدیران این تیم هم انگیزه‌ای برای ماندن در لیگ‌برتر ندارند.

00
تیم سایپا ضعیف‌ترین تیم لیگ بیستم در نیمه اول بوده و تنها تیمی است که در پایان 45دقیقه اول هیچ مسابقه‌ای برنده به رختکن نرفته است. سایپا طی 21بازی گذشته 13بار با نتیجه مساوی راهی رختکن شده و 8بار هم نیمه اول بازی را به حریفش باخته است. این ضعیف‌ترین عملکرد یک تیم در نیمه‌های اول این فصل است. حریف امشب سایپا، تیم پیکان است که با 5برد و 11مساوی در نیمه‌های اول در رتبه نهم قرار می‌گیرد. در عوض سایپا در نیمه دوم تیم بهتری بوده است. اگر نتایج نیمه دوم را فارغ از نیمه اول ملاک یک جدول رده‌‎بندی قرار دهیم، سایپا در این جدول ششم است و پیکان رتبه هفتم را در اختیار دارد. سایپا در نیمه دوم 5برابر نیمه اول گل زده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید