• چهار شنبه 13 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 26 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 03
شنبه 25 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 130609
+
-

نکته بازی/خودتان اجازه نمی‌دهید


حاشیه‌های بازی سپاهان و پرسپولیس تا چند روز بعد از مسابقه ادامه داشت و کم‌کم بیم آن به‌وجود آمد که این حرف و حدیث‌ها روی عملکرد این تیم در داربی تهران سایه بیندازد. به همین دلیل هم لحن مسئولان تیم تغییر کرد؛ به‌طوری که حمید مطهری پیش از بازی با استقلال گفت: «حرف در مورد بازی با سپاهان زیاد است، اما الان وقت گفتنش نیست.» ابراهیم شکوری هم گفت: «از هواداران می‌خواهم بحث بازی با سپاهان را تمام کنند.» آفرین؛ اما نکته اینجاست که خودتان اجازه این کار را نمی‌دهید. سیاست این فصل باشگاه پرسپولیس برخلاف گذشته حضور فعال در حاشیه‌ها بوده؛ مثل فضای بعد از داربی رفت، دیدار با پدیده و مسابقه با سپاهان. طبعا اگر اهالی تیم کمتر مصاحبه کنند، هواداران هم زودتر فراموش می‌کنند.

4 در جوانی، هیس در میانسالی
فرهاد مجیدی انصافا طی دوره جدید حضورش در استقلال رفتارهای پخته‌تری نشان می‌دهد. ازجمله اینکه او بیشتر در نشست‌های خبری حاضر می‌شود و پذیرفته هدایت تیمی به بزرگی استقلال با پنهان شدن دائمی از رسانه‌ها ممکن است. فرهاد پیش از داربی هم مصاحبه کرد و در بخشی از مطالبش در مورد نشان دادن عدد 4 گفت: «آن مال دوران جوانی‌ام بود.» خیلی هم خوب. فقط چیزی که مجیدی یادش رفت بگوید این است که در دوره میانسالی، عدد 4 جای خودش را به علامت «هیس» داده است. حالا باید منتظر ماند و دید مجیدی در دوران سالمندی چه نمادی را جایگزین می‌کند! خارج از شوخی، هر تغییری به سمت حرفه‌ای شدن قابل تقدیر است. کاش همه آدم‌های این فوتبال در جایگاه خودشان نسبت به قبل رشد کنند.

حسرت هیأت‌مدیره پولدار را نخورید
این چند وقت اسماعیل خلیل‌زاده در کانون حواشی بسیار زیادی بوده و کار به جایی رسیده که حتی منابع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر هم اخباری در مورد بازداشت او منتشر کرده‌اند. مسئله گویا به بدهی‌های خلیل‌زاده در حوزه فعالیت‌های تجاری‌اش مربوط می‌شود و از قرار رقم آن هم بسیار چشمگیر است. همین چند‌ماه پیش بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در اوج اختلاف با اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه طعنه زده بود که: «در هیأت‌مدیره حریف افراد متمولی حضور دارند که به تیم کمک می‌کنند، اما شرایط ما اینطور نیست.» احتمالا منظور یحیی همین آقای خلیل‌زاده بوده، اما باز هم مثل همیشه روشن می‌شود تیم‌ها نباید حسرت چنین مدیرانی را بخورند. اغلب آنها محض رضای خدا در فوتبال پول خرج نمی‌کنند. حسین هدایتی را که یادتان نرفته!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید